برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان و مفتولی سایز 5x2.5 دماوند

تماس بگیرید
  • کابل افشان و مفتولی سایز 5x2.5 دماوند
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق  PVC نوع A
  • ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت
  • اندازه 5x2.5 میلی متر
42,900 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان و مفتولی سایز 5x2.5 دماوند

کابل افشان و مفتولی 5x2.5 دماوند از جمله تجهیزات مهمی هستند که برای تامین برق چه در داخل خانه و چه در فضای بیرون به آنها نیاز پیدا خواهیم کرد. این کابلهای پرقدرت که در شرکت سیم و کابل دماوند تولید می گردند، در تامین انرژی فضاهای مختلف مانند فضای باز، بخش های قرار گرفته در آب و بخش داخل ساختمان نقش عمده ای را ایفا می کنند. 

کابل سایز 5x2.5 افشان و مفتولی دماوند در ایران تولید می شوند و کیفیت مرغوبی را دارا می باشند. توجه داشته باشید این کابل به گونه ای طراحی شده است که بتوان در قسمت میانی از پوشش اکسترود شده و یا نوار پیچ استفاده نمود که مزایای زیادی دارد از جمله اینکه دمای مناسب برای کابل را تحمل می نمایند و  با مواد عایقی نیز سازگاری دارند. مشخصات بیشتر این کابل ها در ادامه ذکر گردیده اند.

کابل افشان و مفتولی سایز 5x2.5 دماوند

ویژگی های فنی و کاربردی کابل افشان سایز 5x2.5 دماوند

کابل سایز 5x2.5 افشان دماوند از پلاستیک مقاومی به نام پی وی سی بر روی عایق برخوردار است. قطعات این کابل تماما دارای استانداردهای لازم می باشند. نوع پی وی سی عایق آ می باشد. غیر از عایق بر روی روکش نیز شاهد این جنس یعنی PVC  می باشیم و نوع آن ST1 می باشد. بهتر است بدانید پی وی سی ویژگی های زیادی دارد که یکی از آنها این است که در مقابل مواد شیمیایی پایداری و ثبات زیادی را دارا می باشد. ولتاژ نامی بین 600 تا 1000 ولت را دارا می باشد.

کابل افشان 5x2.5 دماوند از تنوع رنگی بالایی در قسمت عایق برخوردار است. این تنوع رنگی موجب شده رنگ بندی آن کاملا بر طبق سلیقه مشتری صورت می گیرد. جنس هادی این نوع سیم و کابل بر اساس استاندارد ملی IEC 60228 و  ISIRI 3084 مسی آنیل شده  است و کلاسی که برای آن در نظر گرفته شده برابر با عدد 5 می باشد. در قسمت روکش این کابل از رنگ مشکی برخوردار است. برای عملکرد مناسب کابل دماوند باید در محدوده دمایی ین 30- درجه سانتی گراد تا 70+ درجه قرار بگیرد.

ویژگی های فنی و کاربردی کابل مفتولی سایز 5x2.5 دماوند

کابل سایز 5x2.5 مفتولی دماوند در ولتاژ مشخصی که بین 600 تا 1000 ولت می باشد، عملکرد عالی را از خود نشان می دهد. رنگ عایق این کابل که از جنس آمیزه  PVC می باشد، بنابر سلیقه مشتری انتخاب می شود. نوع پی وی سی  A می باشد. لازم به ذکر است جنس و کلاس هادی در این کابل متشکل از سیم های مفتولی مس آنیل شده کلاس ۱ می باشد.

کابل مفتولی 5x2.5 دماوند دارای مزایای بسیار زیادی است و یکی از مزایای آن وزن سبک می باشد.  در دمای بین 30 - تا 70 + درجه سانتی گراد می توان انتظار کارایی بالایی را از این کابل داشت. بهتر است بدانید آمیزه ای از  PVC نوع  ST1 برای روکش کابل انتخاب گردیده است. رنگ مشکی بر روی آمیزه پی وی سی این روکش قرار گرفته است.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان و مفتولی سایز 5x2.5 دماوند و یا اطلاع از قیمت کابل سایز 5x2.5 دماوند نوع افشان و مفتولی در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
دماوند کابل
نوع سیم و کابل
کابل افشان
کابل مفتولی
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
2.5×5
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری