برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان و مفتولی سایز 4x10 دماوند

تماس بگیرید
  • کابل افشان و مفتولی سایز 4x10 دماوند
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق  PVC نوع A
  • ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت
  • اندازه 4x10 میلی متر
121,000 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان و مفتولی سایز 4x10 دماوند

کابل افشان و مفتولی 4x10 دماوند از قطعات بسیار عالی و بهترین متریال موجود در بازار در بدنه برخوردار می باشند. این کابل های درجه یک که در شرکت سیم و کابل دماوند در اندازه و ضخامتهای متفاوتی ساخته می شوند، در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین کیفیت عرضه می شوند و در بین مصرف کنندگان نیز رضایت از خرید محصولات مشاهده می گردد. 

کابل سایز 4x10 افشان و مفتولی دماوند توسط متخصصان ایرانی شرکت دماوند طراحی شده و از استانداردهای روز دنیا در ساخت برخوردار می باشد. بهتر است بدانید شرکت سیم و کابل دماوند توانست در مدت کوتاهی با توجه به کیفیت بالای مواد مصرفی و بهره مندی از نیروهای متخصص نشان استاندارد ملی را کسب کند. ویژگی های فنی و مشخصات بیشتر این کالاها در ادامه ذکر گردیده است. 

کابل افشان و مفتولی سایز 4x10 دماوند

ویژگی های فنی و کاربردی کابل افشان سایز 4x10 دماوند

کابل سایز 4x10 افشان دماوند در نیروگاه ها و کانال های مخصوص کابل کشی، زیر زمین، داکت‌ها، تأسیسات داخل ساختمان، داخل آب و در فضای باز که امکان صدمات مکانیکی به سیم و کابل وجود ندارد استفاده می گردد. توجه فرمایید کلاس 5 برای هادی مسی آنیل شده آن بر طبق استانداردهای ملی در نظر گرفته شده است. رنگ مشکی برای روکش مقاوم این کابل در نظر گرفته شده است. اما رنگ عایق دلخواه مشتری است.

کابل افشان 4x10 دماوند دارای ساختار لایه ای به شکل CU / PVC/PP/PVC می باشد.  ولتاژ نامی این کابل عددی بین 600 تا 1000 ولت است. جنس روکشی که برای کابل ایرانی پرقدرت در نظر گرفته شده آمیزه  PVC  نوع ST1 می باشد و  آمیزه پی وی سی نیز از  جنس پلیمر PVC/A در عایق آن به کار رفته است. یکی از شرایط مهم برای عملکرد مناسب آن این است که حتما در محدوده دمایی 30- تا 70+ درجه سانتی گراد قرار بگیرد.

ویژگی های فنی و کاربردی کابل مفتولی سایز 4x10 دماوند

کابل سایز 4x10 مفتولی دماوند از مزایای فنی بسیار عالی برخوردار است. اگر انتظار دارید که این کابل عمر بالایی داشته باشد و به درستی عمل کند حتما ولتاژ نامی بین 600 تا 1000 ولت و محدوده دمایی 30- تا 70+ درجه سانتی گراد را برای آن اعمال نمایید. توجه نمایید جنس عایق این کابل مانند اغلب کابلهای افشان دماوند آمیزه پی وی سی می باشد. برای این نوع از کابلهای افشان کلاس A در نظر گرفته می شود. کلاس هادی این کابل دماوند بر اساس استاندارد ملی IEC 60228 و  ISIRI 3084 یک می باشد و جنس آن مسی از نوع آنیل شده است.

کابل مفتولی 4x10 دماوند از روکش و عایق بسیار مقاومی برخوردار است. بهتر است ذکر شود که رنگ روکش مشکی است، اما تنوع رنگی عایق بسیار زیادتر است و رنگ عایق به درخواست مشتری تعیین می شود. جنس روکش مانند نوع افشان از پی وسی از نوع اس تی آی می باشد. جهت فراهم کردن برق به صورت نصب ثابت این سیم ها در زیر زمین، داکت‌ها، تأسیسات داخل ساختمان، داخل آب و در فضای باز که امکان صدمات مکانیکی به کابل وجود ندارد قابل استفاده هستند.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان و مفتولی سایز 4x10 دماوند و یا اطلاع از قیمت کابل سایز 4x10 دماوند نوع افشان و مفتولی در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
دماوند کابل
نوع سیم و کابل
کابل افشان
کابل مفتولی
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
10×4
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری