برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان و مفتولی سایز 4x6 دماوند

تماس بگیرید
  • کابل افشان و مفتولی سایز 4x6 دماوند
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق  PVC نوع A
  • ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت
  • اندازه 4x6 میلی متر
72,600 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان و مفتولی سایز 4x6 دماوند

کابل افشان و مفتولی 4x6 دماوند در سری های جدید و مقاومی تولید شده اند که به صورت عمده در اختیار مشتریان قرار گرفته می شوند. شرکتی که مسوولیت تولید این نوع کابلهای با کیفیت را برعهده گرفته است دماوند نام دارد. سیم و کابل دماوند از سال سال 1389 اقدام به راه اندازی واحد تولید و فروش سیم و کابل نمود و اکنون بسیاری از کالاهای خود را به کشورهای دیگر صادر می کند.

کابل سایز 4x6 افشان و مفتولی دماوند به شیوه کاملا استانداردی ساخته شده است و از بهترین قطعات و متریال در ساخت برخوردار می باشد. می توان عنوان کرد که به دلیل قطعات و ساخت استاندارد این کابل ها از عمر بالایی برخوردار می باشند. در نظر داشته باشید ویژگی های فنی این دو نوع کابل با سطوح مقطع یا سایزهای یکسان در موارد زیادی یکسان می باشند.

کابل افشان و مفتولی سایز 4x6 دماوند

ویژگی های فنی و کاربردی کابل افشان سایز 4x6 دماوند

کابل سایز 4x6 افشان دماوند فضای بسیار کمی را اشغال می کند و وزن بسیار سبکی را دارا می باشد. حتما در نظر داشته باشید این نوع کابل های افشان و همچنین مفتولی فشار ضعیف به صورت کاملا ثابت نصب می گردند. این نوع سیم و کابل اگر از پوشش میانی اکسترود شده و یا نوار پیچ برخوردار باشد می تواند دمای کار را براحتی تحمل کند. در صورت داشتن این پوشش با مواد عایقی نیز سازگار است. عایق این کابل  آمیزه PVC نوع A است و از همین جنس عایق روی روکش وجود دارد و  از نوع ST1 می باشد. 

کابل افشان 4x6 دماوند برای عملکرد مناسب در محدوده دمایی بین 30- تا 70+ درجه قرار می گیرد. این کابل در داکت‌ها، زیر زمین ها، تأسیسات داخل ساختمان نصب می گردد. توجه کنید در صورتی می توانند داخل آب و در فضای باز قرار بگیرند که امکان صدمات مکانیکی به کابل وجود نداشته باشد. این شرایط برای کابل مفتولی نیز وجود دارد. ولتاژ نامی کابل عددی بین 600 تا 1000 ولت است. کلاس هادی 5 و جنس آن نیز مس آنیل شده می باشد.

ویژگی های فنی و کاربردی کابل مفتولی سایز 4x6 دماوند

کابل سایز 4x6 مفتولی دماوند بر طبق دو استاندارد مرجع  ISIRI 3569 – 1 و IEC 60502-1 ساخته شده است. عایقی از نوع پی وی سی بسیار مقاوم در این کابل موجود است. نوع آن کلاس A است و پی وی سی روی روکش این کابل از نوع ST1 می باشد. برای عملکرد بهینه این کابل باید بین 30- تا 70+ درجه قرار بگیرد. ولتاژ نامی که برای کارکرد سیم بسیار مهم است بین 600 تا 1000 ولت است.

کابل مفتولی 4x6 دماوند دارای یک وظیفه اصلی است و آن تامین برق می باشد. خوشبختانه نوع عایق و رنگ آن متناسب با سلیقه مشتری تعیین می گردد. در نظر داشته باشید رنگ روکش مشکی می باشد. یک استاندارد دیگر در هنگام انتخاب هادی در نظر گرفته شده است. جنس هادی از نوع مس آنیل شده است. این هادی برای سیم و کابل مفتولی کلاس یک می باشد. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان و مفتولی سایز 4x6 دماوند و یا اطلاع از قیمت کابل سایز 4x6 دماوند نوع افشان و مفتولی در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
دماوند کابل
نوع سیم و کابل
کابل افشان
کابل مفتولی
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
6×4
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری