برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان و مفتولی سایز 4x25 دماوند

تماس بگیرید
  • کابل افشان و مفتولی سایز 4x25 دماوند
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق  PVC نوع A
  • ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت
  • اندازه 4x25 میلی متر
330,000 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان و مفتولی سایز 4x25 دماوند

کابل افشان و مفتولی 4x25 دماوند به گونه ای ساخته شده اند که قابل رقابت با تکنولوژی برتر دنیا می باشند. چرا که شرکت سیم و کابل دماوند که ساخت و تولید این محصولات را بر عهده دارد، دارای مدیرانی است که با تشکیل تیم تحقیقاتی خود و فرستادن آن به کشورهای دارای تکنولوژی برتر این صنعت تصمیم دارد که بیش از پیش بر کیفیت و تنوع محصولات خود بیفزاید.

کابل سایز 4x25 افشان و مفتولی دماوند از بهترین و مرغوبترین مواد اولیه تهیه شده اند و لازم به ذکر است از جایگاه خوبی در بازار مربوط به این صنعت نیز برخوردار می باشند. این کابلها در دسته کابلهای فشار ضعیف هستند که ویژگی های فنی مخصوصی را دارا می باشند. در ادامه به معرفی مختصری از کابلهای افشان و مفتولی دماوند با سطح مقطع 4x25 می پردازیم.

کابل افشان و مفتولی سایز 4x25 دماوند

ویژگی های فنی و کاربردی کابل افشان سایز 4x25 دماوند

کابل سایز 4x25 افشان دماوند با توجه به متریال مقاوم آن می توان گفت مقاومت آن در برابر اشعه ماوراء بنفش نیز بالا می باشد. زیر زمین، داکت‌ها، تأسیسات داخل ساختمان، داخل آب و در فضای باز که امکان صدمات مکانیکی به کابل وجود ندارد، می توان این کابل را به صورت ثابت نصب نمود. ولتاژ نامی این کابل عددی بین 600 تا 1000 ولت است. جنس روکشی که برای این نوع سیم و کابل پرقدرت و دارای طول عمر طولانی در نظر گرفته شده است آمیزه  PVC  نوع ST1 می باشد.  رنگ مشکی برای روکش مقاوم آن موجود است.

کابل افشان 4x25 دماوند از انعطاف بالا و وزن سبکی برخوردار است.  توجه فرمایید بر اساس استاندارد ملی IEC 60228 و  ISIRI 3084 کلاس 5 برای هادی مسی آنیل شده آن در نظر گرفته شده است. توجه داشته باشید برای کابل های افشان قدرت آمیزه پی وی سی نیز از جنس پلیمر PVC/A می باشد. رنگ بندی عایق این سیم کاملا بر پایه سلیقه و نظر مشتری صورت می گیرد.یکی از ویژگی های فنی مهم این کابل این است که حتما در محدوده دمایی 30- تا 70+ درجه سانتی گراد قرار بگیرد. 

ویژگی های فنی و کاربردی کابل مفتولی سایز 4x25 دماوند

کابل سایز 4x25 مفتولی دماوند از ولتاژ نامی 600 / 1000 ولت برخوردار است.  مقاومت اهمی این کابل در تصویر در قسمت ویژگی های فنی آن قابل مشاهده است. چینش لایه ها در این نوع کابل به شکل CU / PVC/PP/PVC می باشد.  کلاس هادی این نوع کابل بر پایه استانداردهای ملی مربوطه یک می باشد و جنس آن مسی از نوع آنیل شده است. مکان هایی که می توان این نوع کابل دماوند را نصب نمود مشابه کابل افشان است.

کابل مفتولی 4x25 دماوند از روکشی برخوردار شده است که جنس آن از نوع پی وی سی ST1 می باشد. توجه نمایید رنگ بندی عایق بسیار متنوع است و هنگام خرید می توانید رنگ مورد نظر را سفارش دهید. دیگر آن که جنس عایق این کابل پی وی سی کلاس A می باشد. روکش را هم می توانید در رنگ مشکی خریداری نمایید. بهترین محدوده دمایی در جهت عملکرد درست در بازه دمایی 30- تا 70+ درجه سانتی گراد می باشد. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان و مفتولی سایز 4x25 دماوند و یا اطلاع از قیمت کابل سایز 4x25 دماوند نوع افشان و مفتولی در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
دماوند کابل
نوع سیم و کابل
کابل افشان
کابل مفتولی
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
25×4
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری