برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان و مفتولی سایز 4x1.5 دماوند

تماس بگیرید
  • کابل افشان و مفتولی سایز 4x1.5 دماوند
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق  PVC نوع A
  • ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت
  • اندازه 4x1.5 میلی متر
22,000 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان و مفتولی سایز 4x1.5 دماوند

کابل افشان و مفتولی 4x1.5 دماوند با استفاده از ابزارآلاتی تولید شده اند که بر طبق تکنولوژی روز دنیا تهیه و گردآوری می شوند. شرکت سیم و کابل دماوند با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات مدرن توانسته است رضایت مشتریان را در حد بالایی بدست آورد و در مجموع از جایگاه بسیار خوبی بین مشتریان برخوردار گردد. سایز یا همان سطح مقطع این کابل ها در عنوان ذکر گردیده است و برابر با عدد 4x1.5 می باشد.

کابل سایز 4x1.5 افشان و مفتولی دماوند در قسمت شکل ظاهری و نحوه ساخت با یکدیگر متفاوت هستند. بهتر است بدانید با توجه به مقاومت کمتری که کابل مفتولی نسبت به افشان دارا می باشد، استفاده از این نوع کابل در سطح مقطع های بزرگتر، ارجحیت دارد. ویژگی های فنی و تخصصی در مورد این دو محصول پرقدرت در ادامه مطلب ذکر گردیده است. 

کابل افشان و مفتولی سایز 4x1.5 دماوند

مشخصات فنی و کاربردی کابل افشان سایز 4x1.5 دماوند

کابل سایز 4x1.5 افشان دماوند در مصارف صنعتی کاربرد بسیاری دارند. بهتر است بدانید زیر زمین ها، داکت‌ها، تأسیسات داخل ساختمان، داخل آب و فضای باز نیز مکان هایی هستند که این کابل می تواند نصب گردد. نصب سیم و کابل افشان دماوند به صورت ثابت انجام می گیرد. عایق این کابل آمیزه PVC نوع  A است که در رنگ های مختلفی تولید می شود و بنابراین مشتریان می توانند سلیقه خود را اعمال نمایند. جنس هادی این کابل مس آنیل شده است و از کلاس پنج برخوردار می باشد. 

کابل افشان 4x1.5 دماوند از رنگ روکش مشکی بهره مند شده است. روکش این کابل نیز از آمیزه پی وی سی می باشد اما نوع آن ST1 است. دقت فرمایید حداکثر مقاومت هادی در این محصولات بین  12.1 اهم بر کیلومتر در دمای بیست درجه سانتی گراد می باشد. توجه داشته باشید این کابل بر طبق استاندارد ملی ISIRI 3569-1  ممکن است از پوشش میانی اکسترود شده و یا نوار پیچ برخوردار شود. برای اطلاع شما عرض می کنیم محصولاتی که در ساختار آن‌ها پوشش میانی بکار رفته است برای تحمل دمای کار کابل مناسب بوده و با مواد عایقی سازگاری دارد. محدوده دمای مناسب کاری هادی این کابل 30 - تا 70 + درجه سانتی گراد است.

مشخصات فنی و کاربردی کابل مفتولی سایز 4x1.5 دماوند

کابل سایز 4x1.5 مفتولی دماوند دارای نشان استاندارد می باشد و از نظر قیمت به صورت عمده به مشتریان ارائه می شود. دقت فرمایید این کابل باید به صورت ثابت در زیر زمین، داکت‌ها، تأسیسات داخل ساختمان، داخل آب و در فضای باز نصب شود. البته در صورتی می تواند در فضای باز نصب شود که امکان صدمات مکانیکی به کابل دماوند وجود نداشته باشد.  این ویژگی برای کابلهای افشان نیز مشترک است.

کابل مفتولی 4x1.5 دماوند از کیفیت بالایی برخوردار است و  دمای کاری هادی 30 - تا 70 + درجه سانتی گراد است. یکی از ویژگی های کابل دماوند پیکربندی قوی آن می باشد. هادی کابل بر اساس استاندارد IEC 60228 و  ISIRI 3084 از مس آنیل شده کلاس یک است. روکش یا عایق محصول از جنس پلاستیک مقاوم پی وی سی می باشد. نوع پی وی سی در عایق A می باشد و در روکش  ST1  است. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان و مفتولی سایز 4x1.5 دماوند و یا اطلاع از قیمت کابل سایز 4x1.5 دماوند نوع افشان و مفتولی در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
دماوند کابل
نوع سیم و کابل
کابل افشان
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
1.5×4
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری