برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان سایز 4x1 دماوند

تماس بگیرید
  • کابل افشان سایز 4x1 دماوند
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق  PVC نوع A
  • ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت
  • اندازه 4x1 میلی متر
15,400 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان سایز 4x1 دماوند

کابل افشان 4x1 دماوند در شرکت معتبر سیم و کابل دماوند تولید شده است. خوشبختانه کیفیت محصولات این شرکت بسیار بالا است، چرا که نیازهای مشتریان برای مدیران این شرکت بسیار مهم است و برای جلب رضایت مشتریان از بهترین متریال در ساخت انواع کابل ها استفاده می کنند. بهتر است بدانید که سیم و کابل دماوند در دو نوع افشان و مفتولی از تنوع بسیار زیادی در سایز برخوردار هستند. 

کابل سایز 4x1 افشان دماوند بر اساس استاندارد ملی ISIRI 3569-1 کابل‌های فشار ضعیف ممکن است دارای پوشش میانی اکسترود شده و یا نوار پیچ باشد. محصولاتی که در ساختار آن‌ها پوشش میانی بکار رفته است برای تحمل دمای کار کابل مناسب بوده و با مواد عایقی سازگاری دارد. دقت فرمایید این کابل در زیر زمین، داکت‌ها، تأسیسات داخل ساختمان، داخل آب و در فضای باز که امکان صدمات مکانیکی به کابل وجود ندارد قابل استفاده هستند. برای آشنایی بیشتر با کابل افشان دماوند ادامه مطلب را مطالعه فرمایید. 

کابل افشان سایز 4x1 دماوند

ویژگی های فنی و کاربردی کابل افشان سایز 4x1 دماوند

کابل سایز 4x1 افشان دماوند در نیروگاه ها و کانال های مخصوص کابل کشی نیز این نوع از کابل مشاهده می شود. ولتاژ نامی این کابل عددی بین 600 تا 1000 ولت است. یکی از ویژگی های این کابل انعطاف بالای آن است. توجه فرمایید کلاس 5 برای هادی مسی آنیل شده آن در نظر گرفته شده است. رنگ مشکی برای روکش مقاوم این نوع از سیم و کابل در نظر گرفته شده است. ساختار لایه ها به شکل CU / PVC/PP/PVC می باشد.  

کابل افشان 4x1 دماوند توسط متخصصان شرکت دماوند طراحی شده و یکی از شرایط مهم برای عملکرد مناسب آن این است که حتما در محدوده دمایی 30- تا 70+ درجه سانتی گراد قرار بگیرد. توجه داشته باشید برای کابل های افشان قدرت آمیزه پی وی سی نیز از جنس پلیمر PVC/A می باشد. جنس روکشی که برای این کابل پرقدرت و دارای طول عمر طولانی در نظر گرفته شده است آمیزه  PVC  نوع ST1 می باشد.  رنگ بندی عایق این سیم کاملا بر پایه سلیقه و نظر مشتری صورت می گیرد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان سایز 4x1 دماوند و یا اطلاع از قیمت کابل سایز 4x1 دماوند نوع افشان در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
دماوند کابل
نوع سیم و کابل
کابل افشان
کابل مفتولی
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
1×4
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری