برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان و مفتولی سایز 3x95+50 دماوند

تماس بگیرید
  • کابل افشان و مفتولی سایز 3x95+50 دماوند
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق PVC نوع A
  • ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت
  • اندازه 3x95+50 میلی متر
1,012,000 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان و مفتولی سایز 3x95+50 دماوند

کابل افشان و مفتولی 3x95+50 دماوند از سری کابلهای قدرتمند و باکیفتی می باشد که در تنوع بالایی از نظر سطح مقطع تولید می شوند. این محصولات کاملا ایرانی بوده و ساخت و تولید این سیم ها در شرکت سیم و کابل دماوند انجام می گیرد. خوشبختانه شرکت دماوند جایگاه مناسبی را بین سایر تولید کنندگان این محصولات به دست آورده است و دارای چندین سال سابقه در زمینه تولید این نوع محصولات می باشد. دقت فرمایید حداکثر مقاومت هادی در این محصولات بین 0.193-0.387  اهم بر کیلومتر در دمای بیست درجه سانتی گراد می باشد.

کابل سایز 3x95+50 افشان و مفتولی دماوند بر طبق استاندارد ملی ISIRI 3569-1  دارای پوشش میانی اکسترود شده و یا نوار پیچ می باشد. دقت فرمایید محصولات سیم و کابلی که در ساختار آن‌ها پوشش میانی به کار رفته است برای تحمل دمای کار کابل مناسب بوده و با مواد عایقی سازگاری دارد.  برای اینکه ویژگی های فنی بیشتری را در خصوص این دو نوع کابل مطلع شوید، ادامه مطلب را بخوانید.

کابل سایز 3x95+50 افشان و مفتولی دماوند

ویژگی های فنی و کاربردی کابل افشان سایز 3x95+50 دماوند

کابل سایز 3x95+50 افشان دماوند با استفاده از متریال استانداردی ساخته شده است. بهتر است بدانید مدیران شرکت ایرانی و معتبر دماوند استاندارد مرجع  ISIRI 3569 – 1 و  IEC 60502-1 برای این نوع سیم و کابل در نظر گرفته اند. عایق این کابل از رنگهای متنوعی برخوردار است به همین دلیل می تواند بر طبق سلیقه مشتری انتخاب گردد. عایق این نوع سیم و کابل آمیزه PVC نوع  A است. 

کابل افشان 3x95+50 دماوند در زیر زمین، داکت‌ها، تأسیسات داخل ساختمان و حتی در داخل آب و در فضای باز به صورت ثابت نصب می گردند.که امکان صدمات مکانیکی به کابل وجود ندارد قابل استفاده هستند. دیگر نکته رنگ روکش مقاوم این کابل است که رنگ آن مشکی است.  لازم به ذکر است جنس روکش کابل آمیزه  PVC نوع  ST1  است. جنس هادی این کابل از نوع مسی آنیل شده است که کلاس آن پنج می باشد.

ویژگی های فنی و کاربردی کابل مفتولی سایز 3x95+50 دماوند

کابل سایز 3x95+50 مفتولی دماوند برای تأمین برق تولید می شود و حتما باید نصب ثابتی داشته باشد. توجه فرمایید مکانهای مورد نظر برای نصب این کابل مانند کابل افشان می باشد که در بالا ذکر شد. تمامی عایق های سیم و کابل دماوند از نوع پی وی سی می باشد. این کابل عایقی با کلاس A را دارا می باشد و روکش این کابل نیز از جنس عایق می باشد و نوع آن ST1  است. رنگ روکش مشکی است.

کابل مفتولی 3x95+50 دماوند از رنگ بندی متنوعی در قسمت عایق برخوردار است که به درخواست مشتری صورت می گیرد. بهتر است بدانید استاندارد مرجع  ISIRI 3569 – 1 و  IEC 60502 - 1 برای ساخت و تولید کابلهای افشان و مفتولی دماوند در نظر گرفته شده است. لازم است بدانید جنس هادی این کابل دماوند مسی آنیل شده و کلاس آن یک می باشد. این جنس و کلاس نیز بر اساس استاندارد ملی انتخاب شده است. محدوده دمایی برای عملکرد مناسب این کابل  30- درجه تا 70+ می باشد. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان و مفتولی سایز 3x95+50 دماوند و یا اطلاع از قیمت کابل سایز 3x95+50 دماوند نوع افشان و مفتولی در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
دماوند کابل
نوع سیم و کابل
کابل افشان
کابل مفتولی
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
95+50×3
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری