برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان و مفتولی سایز 3x70+35 دماوند

تماس بگیرید
  • کابل افشان و مفتولی سایز 3x70+35 دماوند
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق PVC نوع A
  • ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت
  • اندازه 3x70+35 میلی متر
737,000 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان و مفتولی سایز 3x70+35 دماوند

کابل افشان و مفتولی 3x70+35 دماوند در محیطی ساخته شده اند که از نظر ایمنی در سطح بالایی می باشد و  تلاش بر این بوده است که با حداقل مخاطرات و آلودگی در محیط، نیروهای انسانی بتوانند وظایف خود را انجام دهند. این کابلها در شرکت سیم و کابل دماوند تولید شده اند که دارای قدمت و سابقه طولانی می باشند و در بازارهای داخلی و خارجی نیز بسیار معتبر و شناخته شده می باشد.

کابل سایز 3x70+35 افشان و مفتولی دماوند به صورت ثابت در فضاهایی مانند زیر زمینها، داکت‌ها، تأسیسات داخل ساختمان قرار می گیرند. وظیفه اصلی این کابلها تامین برق می باشد. بهتر است بدانید این کابهای افشان و مفتولی می توانند داخل آب و در فضای باز نیز قرار بگیرند. اما حتما باید این نکته را در نظر بگیرید که در صورت نصب در این مکان ها امکان صدمات مکانیکی به کابل وجود نداشته باشد. در غیر این صورت نصب آنها در داخل آب و فضای باز توصیه نمی شود. 

کابل سایز 3x70+35 افشان و مفتولی دماوند

ویژگی های فنی و کاربردی کابل افشان سایز 3x70+35 دماوند

کابل سایز 3x70+35 افشان دماوند از نوع فشار ضعیف می باشد و بنابر این ممکن است دارای پوشش میانی اکسترود شده و یا نوار پیچ باشد. تفاوت محصولاتی که در ساختار آن‌ها پوشش میانی بکار رفته است با سایر محصولات این است که این نوع از سیم و کابل ها دمای کار کابل را براحتی تحمل کرده و با مواد عایقی نیز سازگاری دارند. عایق این کابل از بهترین متریال یعنی پی وی سی که ضد آتش سوزی است ساخته شده و  نوع آن  A است. . 

کابل افشان 3x70+35 دماوند دارای عایقی می باشد که رنگ بندی آن کاملا بر طبق سلیقه مشتری صورت می گیرد. بر خلاف عایق روکشی که برای این محصول در نظر گرفته شده است تک رنگ است و رنگ آن مشکی درخشانی است. دیگر آن که جنس روکش های مقاوم سیم و کابل افشان آمیزه  PVC نوع  ST1  است. جنس هادی این سیم مسی آنیل شده و کلاس آن پنج است. در محدوده بین 30- درجه سانتی گراد تا 70+ درجه عملکرد درستی را برای این کابل شاهد هستیم.

ویژگی های فنی و کاربردی کابل مفتولی سایز 3x70+35 دماوند

کابل سایز 3x70+35 مفتولی دماوند در دمای 20 درجه سانتی گراد دارای حداکثر مقاومت هادی بین 0.268- 0.524 اهم بر کیلومتر می باشد. این میزان مقاومت در کابلهای افشان با همین سایز نیز وجود دارد.  روکشی که برای این کابل در نظر گرفته شده است آمیزه  PVC نوع  ST1  است و عایق آن آمیزه پی وی سی نوع A که هر دو بسیار مقاوم می باشند. استاندارد مرجع  ISIRI 3569 – 1  و  IEC 60502-1 در این کابلهای افشان و مفتولی دماوند در نظر گرفته شده است.

کابل مفتولی 3x70+35 دماوند مطابق استاندارد ملی در قسمت میانی ممکن است از پوشش اکسترود شده و یا نوار پیچ برخوردار شود. محصولاتی که در ساختار آن‌ها پوشش میانی بکار رفته است برای تحمل دمای کار کابل مناسب بوده و با مواد عایقی سازگاری دارد. رنگ روکش این محصول مشکی است و رنگ بستگی به سلیقه مشتری دارد. توجه داشته باشید محدوده دمایی که منجر به عملکرد درست و مناسب این سیم خواهد شد منفی سی درجه تا مثبت هفتاد درجه می باشد. جنس هادی این سیم  بر طبق استاندارد مسی آنیل شده و کلاس آن یک می باشد. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان و مفتولی سایز 3x70+35 دماوند و یا اطلاع از قیمت کابل سایز 3x70+35 دماوند نوع افشان و مفتولی در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

برند
دماوند کابل
نوع سیم و کابل
کابل افشان
کابل مفتولی
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
70+35×3
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری