برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان و مفتولی سایز2x6 دماوند

تماس بگیرید
  • کابل افشان و مفتولی سایز  2x6 دماوند
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق PVC نوع C
  • ولتاژ نامی 300 تا 500 ولت
  • اندازه 2x6 میلی متر
41,800 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان و مفتولی سایز 2x6 دماوند

کابل سایز 2x6 دماوند نوع افشان و مفتولی در گروه سیم های باکیفیت و مقاوم شرکت سیم و کابل دماوند قرار دارد. خوشبختانه شرکت دماوند توانسته است با همدلی و همکاری مدیریت و کارکنان موفقیت‌های چشمگیری را در بخش عمده‌ای از بازار داخلی و همچنین بخش قابل توجهی از بازار کشورهای مجاور کسب نماید. این شرکت سیم و کابلهای متفاوت با کارکردهای متفاوتی را تولید می نماید. در زیر مشخصات فنی سیمهای افشان و مفتولی شرکت دماوند را توضیح می دهیم.

بهتر است پیش از توضیحات تکمیلی مهمترین تفاوت بین این دو نوع سیم را عرض نماییم که مربوط به درجه انعطاف پذیری آنهاست، بدین صورت سیم افشان در قیاس با سیم مفتولی انعطاف پذیری بیشتری دارد. کابل افشان و مفتولی سایز 2x6 دماوند دارای ولتاژ نامی 300-500 ولت می باشند و مطابق با استانداردهای روز دنیا ساخته شده اند.

سیم افشان و مفتولی سایز 2x6 دماوند

مشخصات فنی کابل سایز 2x6 افشان دماوند

کابل افشان دماوند سایز 2x6 معمولا در داکت های زیر زمینی، ماشین آلات و تابلوهای فرمان که در آنها به انعطاف پذیری زیادی نیاز می باشد به کار می رود. لازم است بدانید که این نوع سیم‌ و کابل به هیچ وجه نباید بر روی سینی‌های کابل، کانال‌ها یا مخازن قرار بگیرند، اما قرارگیری در داخل لوله و زیر گچ مجاز می‌باشد. عایق پی وی سی موجود در این سیم از نوع سی می باشد. مقاومت عایقی مطابق استاندارد در ولتاژ مستقیم 500 ولت و دمای آب Cْ 70 از بیشتر از MΩ.Km 0.015 می باشد.

جنس کابل افشان 2x6 دماوند مس آنیل شده کلاس 5 است  و مطابق استاندارد ملی ساخته شده است. محدوده دمایی که این محصول می تواند عملکرد مناسبی داشته باشد 30- درجه تا 70+ درجه برای نصب ثابت می باشد. این عدد در هر دو نوع سیم یکسان است. 

مشخصات فنی کابل سایز 2x6 مفتولی دماوند 

کابل مفتولی دماوند سایز 2x6 از سیم های مفتولی هادی مسی کلاس 1 می باشد که آنیل شده می باشد. وقتی از فرایند آنیل سازی استفاده می شود به انعطاف پذیری بیشتر محصول نیز کمک فراوانی شده است. این نوع سیم نیز مانند سیم افشان در در داکت های زیر زمینی، ماشین آلات و همچنین در تابلوهای فرمان و تجهیزات کنترلی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

دقت داشته باشید تمامی جنس سیمها بر اساس استاندارد ملی صورت گرفته است. عایق پی وی سی از نوع سی بوده است. مقاومت عایقی کابل مفتولی 2x6 دماوند نیز مانند کابل دماوند افشان بیشتر از 0.015 مگااهم بر کلیومتر می باشد. رنگ بندی عایق نیز در هر دو نوع سیم به درخواست مشتری صورت می گیرد. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان و مفتولی سایز 2x6 دماوند و یا اطلاع از قیمت کابل سایز 2x6 دماوند نوع افشان و مفتولی با مراجعه به همین سایت و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
دماوند کابل
نوع سیم و کابل
سیم افشان
سیم مفتولی
نوع محصول
سیم مسی
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
6×2
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری