برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان ومفتولی سایز 2x4 دماوند

تماس بگیرید
  • کابل افشان ومفتولی سایز 2x4 دماوند
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق PVC نوع C
  • ولتاژ نامی 300 تا 500 ولت
  • اندازه 2x4 میلی متر
29,700 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان و مفتولی سایز 2x4 دماوند

کابل سایز 2x4 دماوند نوع افشان و مفتولی به گونه ای طراحی شده اند که برای تمام سایزها حداقل مقاومت عایقی در Cْ 70 و  500 ولت، بیشتر از 0.015 مگا اهم بر کیلومتر می باشد. توجه داشته باشید رنگ بندی عایق های تمامی انواع سیم های افشان و مفتولی دماوند با توجه به درخواست مشتری قابل انجام می شود. لازم به ذکر است محدوده دمایی کارکرد سیمهای مفتولی و افشان دماوند 30- تا 70+ درجه می باشد. این محدوده دمایی برای نصب ثابت این سیمها مناسب می باشد.

داکت‌های زیرزمینی، ماشین آلات، تابلوهای فرمان و تجهیزات کنترلی مکانهای مناسب نصب کابل افشان و مفتولی 2x4 دماوند می باشد که خوشبختانه می توان داخل لوله و زیر گچ نیز آنها را قرار داد. ویژگی های فنی بیشتری از انواع سیم و کابل دماوند در ادامه مطلب موجود است. 

سیم افشان و مفتولی سایز 2x4 دماوند

مشخصات فنی کابل سایز 2x4 افشان دماوند

کابل افشان دماوند با سطح مقطع 2x4 به دلیل این که از تعداد زیادی سیم مسی نازک به هم تابیده تشکیل شده‌اند، نرم بوده و دارای قابلیت انعطاف بالا می‌باشند. به همین دلیل در سیم کشی ساختمان از آنها زیاد استفاده می شود. ولتاژ نامی این سیم‌های افشان ۵۰۰/۳۰۰ ولت است. نکته مهم در عایق کابل این است که هر چقدر ولتاژ کابل بیشتر باشد، قطر عایق نیز باید بیشتر شود.

برای عایق این سیم و کابل افشان از روش‌های PVC  کلاس C استفاده می‌شود. پایداری و ثبات در مقابل مواد شیمیایی در عایقهای پی وی سی بسیار زیاد است. جنس هادی به کار رفته در کابل افشان 2x4 دماوند مس آنیل شده کلاس 5 می باشد که ساخت و به کارگیری آن مطابق استاندارد ملی IEC 60228 و ISIRI 3084 صورت گرفته است.

مشخصات فنی کابل سایز 2x4مفتولی دماوند

کابل مفتولی دماوند با سطح مقطع 2x4 در برابر نم و هوای مرطوب مقاوم است و زنگ زدگی پایینی دارد. توجه داشته باشید سیم‌های مفتولی برای هادی های تا سطح مقطع 21 میلیمتر دارای ولتاژ نامی 300-500 ولت می باشد. هادی این نوع سیم‌های مفتولی با توجه به الزامات استاندارد ملی، کلاس ۱ باشد.

مس آنیل شده جنس هادی این نوع از کابل دماوند می باشد. عایق این سیم از آمیزه PVC  نوع C می باشد که غیر قابل اشتعال بوده و در زمان آتش سوزی باعث هدایت آتش نمی‌شود. خوشبختانه کابل مفتولی 2x4 دماوند از نظر اقتصادی نیز بسیار به صرفه و مناسب هستند و براحتی می توان آنها را تهیه نمود. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان و مفتولی سایز 2x4 دماوند و یا اطلاع از قیمت سیم سایز 2x4 دماوند نوع افشان و مفتولی با مراجعه به همین سایت و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
دماوند کابل
نوع سیم و کابل
سیم افشان
سیم مفتولی
نوع محصول
سیم مسی
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
4×2
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری