برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل آلومینیومی 4x16 راد افشان سحر

تماس بگیرید
  • کابل آلومینیومی 4x16 راد افشان سحر
  • سایز 16
  • مفتولی-خشک
  • هادی آلومینیومی
  • استاندارد ملی
  • عایق PVC
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل آلومینیومی 4x16 راد افشان سحر

کابل آلومینیومی 4x16 راد افشان سحر از سری کابل های مفتولی بوده که به آن کابل خشک نیز گفته می شود. سیم و کابل راد افشان سحر در تنوع زیادی از اندازه و مدل عرضه شده که همه این مدل ها در سایت لایت هوم موجود بوده و شما می توانید بسته به نیاز خود هر کدام را انتخاب نمایید. این کابل برای محیط های ساختمانی مناسب بوده و دارای هادی آلومینیومی می باشد که میزان مقاومت زیاد و خمش کمی داشته و نسبت به هادی های مسی دارای وزن سبک تر و هزینه های پایین تری می باشد. از این کابل در تعداد سیم های متنوعی عرضه شده که همگی در سایت لایت هوم موجود است.

کابل آلومینیومی 4x16 راد افشان سحر

ویژگی های کابل آلومینوم راد افشان سحر

کابل آلومینیومی 4x16 راد افشان سحر در متراژ های 20 متری توزیع شده که در کابل های دیگر بصورت حلقه های 100 متری نیز عرضه می شود. روکش سیم و کابل مانع از انتقال جریان برق به بیرون شده و همچنین از خوردگی و پوسیدگی بدنه جلوگیری می کند که این کابل از جنس PVC می باشد. هادی کابل از نوع آلومینیومی بوده که در مقایسه با مسی از میزان مقاومت کمتری برخوردار بوده و در عین حال وزن سبک تری دارد که در کنار آن از هزینه کمتری نیز برخوردار می باشد. این کابل از 4 رشته سیم به اندازه 16 میلی متر تشکیل شده که در اندازه های متنوع دیگری نیز عرضه می شود و همه این مدل ها در سایت لایت هوم موجود است. این کابل از نوع مفتولی بوده که به دلیل مقاومت بالا به آن کابل خشک نیز گفته می شود و برای محیط هایی که کابل تحت فشار مکانیکی قرار دارد، مناسب است. این کابل در دسته کابل های مناسب برای استفاده در محیط های ساختمانی بوده و دارای کیفیت بالایی می باشد. محصولات راد افشان سحر دارای کیفیت بالا و تنوع زیادی بوده که همگی در این سایت قابل دسترس و خریداری بوده و خرید مطمئنی را رقم می زند.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل آلومینیومی 4x16 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت کابل آلومینیومی 4x16 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
کابل آلومینیومی
سایز سیم و کابل
16
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری