برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل آلومینیومی 4x10 راد افشان سحر

تماس بگیرید
  • کابل آلومینیومی 4x10 راد افشان سحر
  • سایز 10
  • مفتولی-خشک
  • هادی آلومینیومی
  • استاندارد ملی
  • عایق PVC
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل آلومینیومی 4x10 راد افشان سحر

کابل آلومینیومی 4x10 راد افشان سحر از کابل های با کیفیت می باشد که در اندازه های متنوعی عرضه شده و همه این مدل ها در سایت لایت هوم موجود است. سیم و کابل راد افشان سحر دارای تنوع بالایی از مدل عرضه شده که توانسته تا کلیه نیازهای بازار داخلی را تامین کرده و به یکی از برندهای مطرح در کشور تبدیل شود. این کابل دارای هادی آلومینیومی می باشد که این نوع هادی ها وزن سبک تری از هادی مسی داشته و همچنین دارای هزینه های پایین تری می باشد. این کابل از سری کابل های خشک یا مفتولی محسوب شده که برای محیط های ساختمانی کاربرد داشته و دارای مقاومت بالایی است.

کابل آلومینیومی 4x10 راد افشان سحر

ویژگی های کابل آلومینوم راد افشان سحر

کابل آلومینیومی 4x10 راد افشان سحر دارای بدنه ای مقاوم و از جنس PVC می باشد که یک پلیمر پلاستیکی است و از کابل در مقابل خوردگی و پوسیدگی محافظت کرده و مانع از انتقال جریان برق به بیرون می شود. سیم و کابل در تنوع بالایی از اندازه و تعداد سیم می باشد که این کابل از 4 رشته سیم به اندازه 10 میلی متر تشکیل شده است و سایر مدل ها در سایت لایت هوم موجود می باشد. هادی کابل های آلومینیومی در مقایسه با کابل های مسی از میزان مقاومت کمتری برخوردار بوده اما این کابل ها دارای وزن سبک تری می باشد و همچنین دارای هزینه کمی است. این کابل در متراژهای 20 متری عرضه شده و بطور کلی دارای قابلیت توزیع متری می باشد و مدل های دیگری کابل ها نیز بصورت حلقه های 100 متری بوده که همه این مدل ها در سایت لایت هوم موجود است. این کابل از دسته کابل های مفتولی می باشد که دارای مقاومت بالا و میزان خمش کمی است و برای محیط هایی که کابل تحت فشار مکانیکی قرار دارد مناسب می باشد و به همین دلیل به آن کابل خشک نیز گفته می شود و در محیط های ساختمانی کاربرد دارد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل آلومینیومی 4x10 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت کابل آلومینیومی 4x10 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
کابل آلومینیومی
سایز سیم و کابل
10
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری