برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل آلومینیومی 3x95+50 راد افشان سحر

تماس بگیرید
  • کابل آلومینیومی 3x95+50 راد افشان سحر
  • سایز 95 و 50
  • مفتولی-خشک
  • هادی آلومینیومی
  • استاندارد ملی
  • عایق PVC
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل آلومینیومی 3x95+50 راد افشان سحر

کابل آلومینیومی 3x95+50 راد افشان سحر از سری کابل های با وزن سبک و قیمت پایین تر از کابل های مسی می باشد و به همین دلیل کابل های آلومینیومی دارای تنوع بالایی از اندازه و سایز بوده تا کلیه نیازهای بازار داخلی را تامین نماید. سیم و کابل راد افشان سحر از برندهای مطرح در کشور می باشد که با کیفیت بالایی تولید شده و به همین دلیل دارای طول عمر زیادی نیز می باشد. این کابل به دلیل داشتن هادی مفتولی به آن کابل خشک نیز گفته می شود که مقاومت بالایی داشته و برای محیط های ساختمانی مناسب است. هادی های آلومینیومی در مقایسه با هادی مسی از وزن کمتری برخوردار بوده و همچنین دارای هزینه های پایین تری نیز می باشد.

کابل آلومینیومی 3x95+50 راد افشان سحر

ویژگی های کابل آلومینوم راد افشان سحر

کابل آلومینیومی 3x95+50 راد افشان سحر همانطور که از نام آن مشخص است دارای 3 رشته سیم به اندازه هر کدام 95 میلی متر است که از نوع مفتولی بوده و یک رشته سیم به اندازه 50 میلی متر داشته و در تنوع زیادی از اندازه و تعداد سیم عرضه شده که همه این مدل ها در سایت لایت هوم موجود است. جنس عایق سیم و کابل از PVC می باشد که کیفیت بالایی داشته و از خوردگی و پوسیدگی بدنه جلوگیری می کند و همچنین مانع از انتقال جریان برق به بیرون می شود. هادی کابل از نوع آلومینیومی بوده که دارای مزایا و معایبی نسبت به هادی مسی می باشد و از مزایای آن داشتن وزن سبک و همچنین هزینه پایین تر بوده و از معایب این کابل ها میزان مقاومت آنها می باشد که از کابل های مسی کمتر است. این کابل بصورت متری عرضه شده که در متراژهای 20 متر می باشد و در مدل های دیگر کابل ها در حلقه های 100 متری نیز توزیع می شود. این کابل دارای میزان مقاومت بالا و خمش کم می باشد که از دسته کابل های خشک یا مفتولی بوده و برای محیط های ساختمانی مناسب است.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل آلومینیومی 3x95+50 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت کابل آلومینیومی 3x95+50 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
کابل آلومینیومی
سایز سیم و کابل
95×3
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری