برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل آلومینیومی 3x70+35 راد افشان سحر

تماس بگیرید
  • کابل آلومینیومی 3x70+35 راد افشان سحر
  • سایز 70 و 35
  • مفتولی-خشک
  • هادی آلومینیومی
  • استاندارد ملی
  • عایق PVC
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل آلومینیومی 3x70+35 راد افشان سحر

کابل آلومینیومی 3x70+35 راد افشان سحر از سری کابل های قابل استفاده در محیط های ساختمانی می باشد که دارای میزان مقاومت بالایی بوده و به آن کابل خشک گفته می شود. سیم و کابل راد افشان سحر از کیفیت بالایی برخوردار بوده و توانسته تا با تنوع بالای محصولات خود دست خریدار را در انتخابی راحت تر باز گذاشته و به یکی از برندهای مطرح در کشور تبدیل شود. این کابل از دسته کابل های خشک می باشد که دارای هادی مفتولی بوده و این نوع هادی ها میزان خمش کم و مقاومت بالایی داشته و برای محیط هایی که کابل تحت فشار مکانیکی قرار می گیرد، مناسب است. هادی آلومینیومی وزن سبک تری از هادی مسی داشته، همچنین از قیمت کمتری نیز برخوردار است.

کابل آلومینیومی 3x70+35 راد افشان سحر

ویژگی های کابل آلومینوم راد افشان سحر

کابل آلومینیومی 3x70+35 راد افشان سحر دارای بدنه ای مقاوم و از جنس PVC است که از خوردگی و پوسیدگی کابل جلوگیری کرده و همچنین مانع از انتقال جریان برق به بیرون می شود. سیم و کابل در تنوع زیادی از اندازه و تعداد سیم عرضه شده که این کابل نیز دارای 3 رشته سیم به اندازه هر کدام 70 میلی متر بوده که از نوع مفتولی است و یک رشته سیم به اندازه 35 میلی متر می باشد و در تنوع بالایی از اندازه و تعداد سیم عرضه شده است که همه این مدل ها در سایت لایت هوم قابل دسترس و خریداری می باشد. این کابل از نوع مفتولی یا خشک می باشد که میزان مقاومت بالا و مقدار خمش کمی داشته و برای محیط های ساختمانی مناسب است. از این کابل در متراژهای 20 متری عرضه شده و در مدل های دیگر بصورت حلقه های 100 متری نیز توزیع می شود. هادی کابل آلومینیومی می باشد که میزان مقاومت کمتری از هادی مسی داشته و همچنین وزن سبک تری دارد و در عین حال دارای قیمت کمتری نیز می باشد که باعث استفاده بیشتر از این کابل ها شده است.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل آلومینیومی 3x70+35 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت کابل آلومینیومی 3x70+35 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
کابل آلومینیومی
سایز سیم و کابل
70×3
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری