برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل شیلد دار 4x1.5 راد افشان سحر

تماس بگیرید
  • کابل شیلد دار 4x1.5 راد افشان سحر
  • سایز 1.5
  • شیلد دار
  • هادی مسی
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
  • عایق PVC
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل شیلد دار 4x1.5 راد افشان سحر

کابل شیلد دار 4x1.5 راد افشان سحر از سری کابل های با کارایی بالا می باشد که از آن در محیط هایی که دارای نویز و اختلال است، بکار برده شده و کیفیت بالایی دارد. سیم و کابل راد افشان سحر از برندهای شناخته شده در کشور بوده که توانسته تا با تنوع بالای محصولات خود، دست خریدار را در انتخابی راحت تر باز گذارد. این کابل دارای شیلد بوده که وجود آن باعث جلوگیری از ایجاد نویز و اختلال در عملکرد کابل می شود. این کابل ها در محیط های ساختمانی و وسایل برقی کاربرد داشته و دارای هادی مسی با خلوص بالا می باشد که باعث شده تا انتقال جریان برق در آن به خوبی صورت گیرد.

کابل شیلد دار 4x1.5 راد افشان سحر

ویژگی های کابل شیلد دار راد افشان سحر

کابل شیلد دار 4x1.5 راد افشان سحر دارای هادی مسی کلاس 5 می باشد که این نوع هادی ها میزان مقاومت کمی داشته اما دارای خمش بالایی است و برای فضاهایی که کابل نیاز به انعطاف پذیری بالا دارد، بکار برده می شود. سیم و کابل دارای اندازه های متنوعی می باشد که این کابل با 4 رشته سیم به اندازه هر کدام 1.5 میلی متر عرضه شده که در اندازه های دیگری نیز تولید شده و همگی در سایت لایت هوم موجود است. از این کابل در محیط هایی مانند زیر یا روی گچ، روی دیوارهای آجری، بتونی و محیط های خشک و مرطوب استفاده می شود و برای بکار گیری در بتون مسلح یا فشرده مناسب نمی باشد. شیلد این نوع کابل ها از نوع مسی بوده که باعث شده از ایجاد اختلال بر روی کابل جلوگیری شده و برای محیط هایی که دارای نویز می باشد، بکار برده می شود. جنس بدنه کابل از PVC است که پلیمر پلاستیکی بوده و از خوردگی و پوسیدگی کابل محافظت کرده و مانع از انتقال جریان برق به بیرون می شود که کیفیت بالایی داشته و سبب جلوگیری از انتقال جریان برق به بیرون می شود.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل شیلد دار 4x1.5 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت کابل شیلد دار 4x1.5 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
کابل شیلد دار
سایز سیم و کابل
1.5
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری