برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل شیلد دار 4x2.5 راد افشان سحر

تماس بگیرید
  • کابل شیلد دار 4x2.5 راد افشان سحر
  • سایز 2.5
  • شیلد دار
  • هادی مسی
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
  • عایق PVC
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل شیلد دار 4x2.5 راد افشان سحر

کابل شیلد دار 4x2.5 راد افشان سحر دارای کیفیت بالایی بوده که منجر به افزایش طول عمر کابل می شود. سیم و کابل راد افشان سحر در تنوع بالایی از اندازه و تعداد سیم عرضه شده که همه این مدل ها در سایت لایت هوم موجود بوده و شما می توانید بسته به نیاز خود هر کدام از این مدل ها را انتخاب و خریداری نمایید. این کابل دارای هادی مسی با خلوص بالا است که سبب انتقال جریان برق به خوبی می شود. این کابل دارای شیلد بوده و از ایجاد نویز و اختلال بر روی کابل جلوگیری کرده و برای محیط هایی که کابل در فضاهایی که دارای نویز می باشد، مناسب است.

کابل شیلد دار 4x2.5 راد افشان سحر

ویژگی های کابل شیلد دار راد افشان سحر

کابل شیلد دار 4x2.5 راد افشان سحر همانطور که از نام کابل مشخص است از 4 رشته سیم به اندازه هر کدام 2.5 میلی متر تشکیل شده که در اندازه های دیگری نیز عرضه شده و همگی در سایت لایت هوم موجود می باشد. جنس بدنه سیم و کابل اهمیت زیادی داشته چرا که مانع از انتقال جریان برق به بیرون شده و همچنین از خوردگی و پوسیدگی کابل جلوگیری می کند که از جنس PVC می باشد. هادی کابل مسی بوده که از کلاس 5 می باشد و این هادی ها میزان مقاومت کمی داشته و دارای خمش بالایی است و برای فضاهایی که کابل نیاز به انعطاف پذیری بالا دارد، بکار برده می شود. همچنین این هادی ها آنیل شده بوده که فرآیند آنیل سازی باعث افزایش میزان خمش و مقاومت کابل می شود. این کابل ها در محیط هایی مانند زیر یا روی گچ، روی دیوارهای آجری، بتونی و محیط های خشک و مرطوب استفاده شده و برای بکار گیری در بتون مسلح یا فشرده قابل بکارگیری نمی باشد. شیلد کابل از نوع مسی بوده که از ایجاد اختلال در عملکرد کابل جلوگیری کرده و برای محیط های دارای نویز مناسب می باشد و به خوبی قابل استفاده است.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل شیلد دار 4x2.5 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت کابل شیلد دار 4x2.5 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
کابل شیلد دار
سایز سیم و کابل
2.5
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری