برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل آلومینیومی 4x25 راد افشان سحر

تماس بگیرید
  • کابل آلومینیومی 4x25 راد افشان سحر
  • سایز 25
  • مفتولی-خشک
  • هادی آلومینیومی
  • استاندارد ملی
  • عایق PVC
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل آلومینیومی 4x25 راد افشان سحر

کابل آلومینیومی 4x25 راد افشان سحر دارای کیفیت بالایی بوده و در تنوع زیادی از اندازه و تعداد سیم عرضه شده که همگی در سایت لایت هوم موجود می باشد. سیم و کابل راد افشان سحر از برندهای مطرح در کشور می باشد که توانسته تا با تولید محصولات با کیفیت و طول عمر زیاد، خرید مطمئنی را برای مشتریان عزیز رقم زند. این کابل از سری کابل های مفتولی بوده که به آن کابل خشک نیز گفته می شودو برای محیط های ساختمانی مناسب است. هادی آن آلومینیومی می باشد که میزان مقاومت زیاد و خمش کمی داشته و نسبت به هادی های مسی دارای وزن سبک تر و هزینه های پایین تری می باشد.

کابل آلومینیومی 4x25 راد افشان سحر

ویژگی های کابل آلومینوم راد افشان سحر

کابل آلومینیومی 4x25 راد افشان سحر دارای 4 رشته سیم به اندازه 25 میلی متر است که در تنوع بالایی از اندازه و تعداد سیم عرضه شده و همه این مدل ها در سایت لایت هوم موجود می باشد. سیم و کابل انواع مختلفی داشته و این کابل در دسته کابل های مناسب برای استفاده در محیط های ساختمانی بوده و از نوع مفتولی بوده که به دلیل مقاومت بالا به آن کابل خشک گفته می شود و برای محیط هایی که کابل تحت فشار مکانیکی قرار دارد، مناسب است. جنس بدنه کابل از PVC می باشد که مانع از انتقال جریان برق به بیرون شده و همچنین از خوردگی و پوسیدگی بدنه جلوگیری می کند. از این کابل در متراژهای 20 متری عرضه شده و در کابل های دیگر بصورت حلقه های 100 متری نیز عرضه می شود. هادی آن آلومینیومی می باشد که در مقایسه با هادی های مسی از وزن کمتر و قیمت پایین تری برخوردار است و در کنار آن میزان مقاومت کمتری نیز از کابل های مسی دارد. محصولات راد افشان سحر دارای کیفیت بالایی بوده که منجر به افزایش طول عمر این محصولات شده و همگی دارای استاندارد ملی است که نشان از ایمنی کابل ها دارد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل آلومینیومی 4x25 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت کابل آلومینیومی 4x25 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
کابل آلومینیومی
سایز سیم و کابل
25
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری