برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان اشترانکوه سایز 4x0.5

تماس بگیرید
  • کابل افشان 4x0.5 اشترانکوه
  • روکش PVC
  • سایز 0.5
  • هادی مسی 
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
819,476 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان اشترانکوه سایز 4x0.5

کابل افشان اشترانکوه سایز 4x0.5 از سری کابل های با کیفیت بوده که برای استفاده در محیط های مختلف می باشد. سیم و کابل اشترانکوه دارای تنوع زیادی بوده و توانسته تا نیازهای بازار داخلی را تامین کرده و به یکی از برندهای مطرح در این زمینه تبدیل شود. نوع هادی بکار رفته شده در این کابل ها از نوع مسی بوده که میزان خمش زیاد و مقاومت کمی داشته و از آن در محیط هایی که نیاز به انعطاف پذیری بالا دارد، استفاده می شود. از این کابل می توانید در فضاهای ساختمانی و وسایل الکتریکی استفاده کرده و قابلیت اتصال بین دو نقطه ای که فاقد اتصال کوتاه است، را دارد.

کابل افشان اشترانکوه سایز 4x0.5

ویژگی های کابل افشان اشترانکوه

کابل افشان اشترانکوه سایز 4x0.5 دارای هادی مسی کلاس 5 می باشد که باعث میزان مقاومت کم کابل شده و مقدار خمش کابل را زیاد می کند و باعث شده امکان استفاده از کابل در محیط های مختلف فراهم شود. جنس بدنه سیم و کابل اهمیت زیادی داشته و باعث شده تا از خوردگی و پوسیدگی بدنه جلوگیری شده و مانع از انتقال جریان برق به بیرون شود که این کابل ها از جنس پلیمر پلاستیکی می باشد و به آن PVC گفته می شود. از این کابل در محیط های مختلف استفاده شده و در مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، بکار برده می شود. این کابل دارای 4 رشته سیم به اندازه 0.5 میلی متر می باشد و در اندازه ها و تعداد رشته های مختلف دیگری نیز عرضه شده که همگی در سایت لایت هوم موجود است. این کابل در حلقه های 100 متری عرضه شده که در سایزهای بالاتر بصورت متری تولید می شود. کابل های مفتولی دارای هادی مسی کلاس 2 می باشد که میزان خمش کم و مقاومت زیادی داشته و از آن در فضاهایی که نیاز به مقاومت بالا بکار برده می شود. محصولات اشترانکوه در تنوع زیادی از اندازه و تعداد سیم بوده که همگی در این سایت موجود می باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان اشترانکوه سایز 4x0.5 و یا اطلاع از قیمت کابل افشان اشترانکوه سایز 4x0.5 با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
اشترانکوه
نوع سیم و کابل
کابل افشان
سایز سیم و کابل
0.5
انواع
قیمت
حلقه ای 819,476 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری