برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان اشترانکوه سایز 3x35+16

تماس بگیرید
  • کابل افشان 16+3x35 اشترانکوه
  • روکش PVC
  • سایز 35 و 16
  • هادی مسی 
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
341,824 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 3,418 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید. همچنین میتوانید این پاداش را به کوپن تخفیف تبدیل نمایید.
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان اشترانکوه سایز 3x35+16

کابل افشان اشترانکوه سایز 3x35+16 دارای قابلیت استفاده در فضاهای مختلف را داشته که از جمله آن محیط های ساختمانی و وسایل الکتریکی می باشد. سیم و کابل اشترانکوه در تنوع بالایی از اندازه و تعداد سیم عرضه شده که همگی در سایت لایت هوم موجود بوده و شما می توانید برحسب نیاز خود هر کدام از آنها را انتخاب نمایید. نوع هادی بکار رفته شده در آن مسی بوده که باعث شده میزان خمش کابل زیاد و مقدار مقاومت آن کم شود. این کابل ها قابلیت اتصال بین دو نقطه ای که فاقد اتصال کوتاه است، را داشته و در فضاهای ساختمانی و وسایل برقی که نیاز به انعطاف پذیری زیاد دارد، استفاده می شود.

کابل افشان اشترانکوه سایز 3x35+16

ویژگی های کابل افشان اشترانکوه

کابل افشان اشترانکوه سایز 3x35+16 دارای قابلیت استفاده در محیط های مختلف را داشته و از آن می توانید در مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، استفاده نمایید. سیم و کابل در تنوع زیادی از اندازه و تعداد سیم عرضه می شود که این مدل دارای 3 رشته سیم به اندازه 35 میلی متر و یک رشته سیم به اندازه 16 میلی متر می باشد که رشته سیم های 35 میلی متری از نوع افشان بوده و میزان خمش زیاد و مقاومت کمی داشته و از هادی مسی کلاس 5 در ساختار آن استفاده شده است و سیم مفتولی بکار رفته شده در آن دارای هادی مسی کلاس 2 می باشد که میزان مقاومت زیاد و خمش کمی دارد. جنس بدنه کابل از PVC بوده که از خوردگی و پوسیدگی بدنه جلوگیری می کند و مانع از انتقال جریان برق به بیرون می شود. کابل ها در دو مدل متری و حلقه های 100 متری عرضه می شود که این مدل از نوع متری می باشد. محصولات اشترانکوه دارای کیفیت بالا و تنوع زیادی بوده که همگی همراه با استاندارد ملی می باشد و خرید مطمئن و با کیفیتی را برای مشتریان عزیز رقم می زند.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان اشترانکوه سایز 3x35+16 و یا اطلاع از قیمت کابل افشان اشترانکوه سایز 3x35+16 با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
اشترانکوه
نوع سیم و کابل
کابل افشان
سایز سیم و کابل
35
انواع
قیمت
حلقه ای 0 تومان
متری 341,824 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری