برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان اشترانکوه سایز 3x35

تماس بگیرید
  • کابل افشان 3x35 اشترانکوه
  • روکش PVC
  • سایز 35
  • هادی مسی 
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
280,672 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان اشترانکوه سایز 3x35

کابل افشان اشترانکوه سایز 3x35 از سری کابل های مناسب برای استفاده در محیط های ساختمانی و وسایل الکتریکی می باشد. سیم و کابل اشترانکوه در تنوع زیادی از اندازه و مدل است که همه این مدل ها در سایت لایت هوم موجود است. هادی بکار رفته شده در آن از جنس مسی می باشد که میزان خمش کابل را زیاد کرده و از مقدار مقاومت کابل کم می کند و به همین دلیل برای محیط هایی که نیاز به انعطاف پذیری بالا دارد، مناسب است. این کابل قابلیت اتصال بین دو نقطه ای که فاقد اتصال کوتاه است، را دارد. از این کابل ها در فضاهای ساختمانی و وسایل برقی استفاده شده و به یکی از برندهای مطرح در کشور تبدیل شده است.

کابل افشان اشترانکوه سایز 3x35

ویژگی های کابل افشان اشترانکوه

کابل افشان اشترانکوه سایز 3x35 همانطور که از نام آن مشخص است دارای سه رشته سیم به اندازه هر کدام 35 میلی متر می باشد و در اندازه های متنوع دیگری نیز عرضه شده که همگی در سایت لایت هوم موجود است. این کابل ها بصورت متراژی عرضه شده و بطور کلی سیم و کابل در دو مدل حلقه ای و متراژی تولید می شود. هادی بکار رفته شده در آن از مس کلاس 5 می باشد که میزان خمش زیاد و مقاومت کمی داشته و باعث شده تا از کابل در محیط های مختلف استفاده شود. جنس بدنه کابل از PVC بوده که یک پلیمر پلاستیکی است و از خوردگی و پوسیدگی بدنه جلوگیری می کند و مانع از انتقال جریان برق به بیرون می شود. از این کابل در مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، استفاده شده و دارای کیفیت بالایی است. کابل های مفتولی برخلاف کابل های افشان بوده و دارای هادی های مسی کلاس 2 است که مقاومت بالا و میزان خمش کمی داشته و از آن در محیط هایی که نیاز به مقاومت زیاد دارد استفاده می شود. محصولات اشترانکوه در تنوع زیادی عرضه شده که همگی همراه با استاندارد و کیفیت بالا می باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان اشترانکوه سایز 3x35 و یا اطلاع از قیمت کابل افشان اشترانکوه سایز 3x35 با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
اشترانکوه
نوع سیم و کابل
کابل افشان
سایز سیم و کابل
35
انواع
قیمت
متری 280,672 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری