برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان اشترانکوه سایز 3x25

تماس بگیرید
  • کابل افشان اشترانکوه سایز 3x25
  • روکش PVC
  • سایز 25
  • هادی مسی 
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
207,270 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان اشترانکوه سایز 3x25

کابل افشان اشترانکوه سایز 3x25 دارای هادی مسی می باشد که میزان خمش زیاد و مقاومت کمی داشته و از آن در فضاهایی که نیاز به انعطاف پذیری بالا دارد، استفاده می شود. سیم و کابل اشترانکوه دارای تنوع بالایی در مدل و اندازه می باشد که همه این مدل ها در سایت لایت هوم می باشد. این کابل افشان دارای قابلیت اتصال بین دو نقطه ای که فاقد اتصال کوتاه است، را داشته و مناسب استفاده در فضاهای ساختمانی و وسایل الکتریکی می باشد. محصولات اشترانکوه یکی از برندهای مطرح در کشور است که توانسته تا کلیه نیازهای داخلی کشور را به خوبی تامین نماید.

کابل افشان اشترانکوه سایز 3x25

ویژگی های کابل افشان اشترانکوه

کابل افشان اشترانکوه سایز 3x25 دارای هادی مسی می باشد که از مس کلاس 5 تشکیل شده است و میزان خمش این هادی ها زیاد و مقدار مقاومت آنها، کم است و باعث شده تا استفاده از کابل در محیط هایی که نیاز به انعطاف پذیری زیاد دارد، امکان پذیر باشد. جنس سیم و کابل اهمیت زیادی داشته و دارای بدنه ای از جنس PVC است که یک پلیمر پلاستیکی می باشد و باعث شده تا از انتقال جریان برق به بیرون جلوگیری کرده و مانع از خوردگی و پوسیدگی بدنه می شود. این کابل دارای 3 رشته سیم به اندازه 25 میلی متر است و در اندازه ها و مدل های متنوع دیگری عرضه شده که همه این مدل ها در سایت لایت هوم موجود است. بسته بندی این کابل بصورت متراژی می باشد که در اندازه های پایین تر، بصورت حلقه های 100 متری نیز عرضه می شود. کابل مفتولی دارای مس کلاس 2 می باشد که میزان خمش کابل را کم کرده و مقدار مقاومت آن را بالا می برد. این کابل برای مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، مورد استفاده می باشد. محصولات اشترانکوه دارای کیفیت بالایی بوده و در تنوع زیادی عرضه شده که همه این مدل ها در این سایت قابل دسترس و خریدای است.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان اشترانکوه سایز 3x25 و یا اطلاع از قیمت کابل افشان اشترانکوه سایز 3x25 با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
اشترانکوه
نوع سیم و کابل
کابل افشان
سایز سیم و کابل
25
انواع
قیمت
متری 207,270 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری