برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان اشترانکوه سایز 3x16

تماس بگیرید
  • کابل افشان اشترانکوه سایز 3x16
  • روکش PVC
  • سایز 16
  • هادی مسی 
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
138,180 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان اشترانکوه سایز 3x16

کابل افشان اشترانکوه سایز 3x16 از سری کابل های با کیفیت بوده که قابلیت اتصال بین دو نقطه ای که فاقد اتصال کوتاه است، را داشته و مناسب استفاده در فضاهای ساختمانی و وسایل الکتریکی می باشد. سیم و کابل اشترانکوه یکی از برندهای مطرح در کشور می باشد که توانسته تا با تنوع بالای محصولات خود، دست خریدار را در انتخابی راحت تر، باز گذارد. این کابل دارای هادی مسی می باشد که میزان خمش کابل را بالا برده و از مقدار مقاومت آن کم می کند و برای استفاده در فضاهایی که نیاز به انعطاف پذیری بالا دارد مناسب بوده که از جمله آن فضاهای ساختمانی و وسایل برقی می باشد.

کابل افشان اشترانکوه سایز 3x16

ویژگی های کابل افشان اشترانکوه

کابل افشان اشترانکوه سایز 3x16 دارای بدنه ای از جنس PVC است که یک پلیمر پلاستیکی می باشد و باعث شده تا از انتقال جریان برق به بیرون جلوگیری کرده و مانع از خوردگی و پوسیدگی بدنه شود. سیم و کابل در اندازه ها و مدل های متنوع زیادی عرضه شده که این کابل دارای سه رشته سیم به اندازه 16 میلی متر است. هادی مسی بکار رفته شده در آن از مس کلاس 5 می باشد که میزان خمش این هادی ها زیاد و مقدار مقاومت آنها، کم است و باعث شده تا استفاده از کابل در محیط هایی که نیاز به انعطاف پذیری زیاد دارد، امکان پذیر باشد. بسته بندی کابل بصورت متراژی بوده و در اندازه های پایین تر، بصورت حلقه های 100 متری نیز عرضه می شود. این کابل ها برای مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، مورد استفاده می باشد. کابل مفتولی به همراه مس کلاس 2 عرضه شده که باعث می شود که میزان خمش کابل را کم کرده و مقدار مقاومت آن را بالا می برد. محصولات اشترانکوه دارای تنوع بالا و کیفیت بالایی بوده و به یکی از برندهای مطرح در کشور تبدیل شده که توانسته نیازهای بازار داخلی را تامین نماید.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان اشترانکوه سایز 3x16 و یا اطلاع از قیمت کابل افشان اشترانکوه سایز 3x16 با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
اشترانکوه
نوع سیم و کابل
کابل افشان
سایز سیم و کابل
16
انواع
قیمت
متری 138,180 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری