برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان اشترانکوه سایز 3x10

تماس بگیرید
  • کابل افشان اشترانکوه سایز 3x10
  • روکش PVC
  • سایز 10
  • هادی مسی 
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
89,670 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان اشترانکوه سایز 3x10

کابل افشان اشترانکوه سایز 3x10 دارای قابلیت استفاده در محیط های مختلف را داشته که از جمله آن فضاهای ساختمانی و وسایل برقی می باشد. سیم و کابل اشترانکوه در اندازه های متنوعی عرضه شده که همگی در سایت لایت هوم موجود بوده و توانسته تا کلیه نیازهای بازار داخلی را به خوبی تامین نماید. کابل افشان دارای هادی مسی در ساختار خود است که میزان خمش کابل را بالا برده و از مقدار مقاومت آن کم می کند. این کابل ها قابلیت اتصال بین دو نقطه ای که فاقد اتصال کوتاه است، را داشته و مناسب استفاده در فضاهای ساختمانی و وسایل الکتریکی می باشد. کابل های افشان در تنوع زیادی از اندازه عرضه شده و همه این مدل ها در سایت لایت هوم موجود است.

کابل افشان اشترانکوه سایز 3x10

ویژگی های کابل افشان اشترانکوه

کابل افشان اشترانکوه سایز 3x10 دارای هادی مسی کلاس 5 می باشد که میزان خمش این هادی ها زیاد و مقدار مقاومت آن، کم است و باعث شده تا استفاده از کابل در محیط هایی که نیاز به انعطاف پذیری زیاد دارد، آسان باشد. سیم و کابل دارای بسته بندی های مختلفی بوده که این مدل بصورت متراژی است و در اندازه های پایین تر، بصورت حلقه های 100 متری عرضه می شود. جنس بدنه کابل از PVC بوده که یک پلیمر پلاستیکی می باشد و از خوردگی و پوسیدگی کابل جلوگیری کرده و مانع از انتقال جریان برق به بیرون می شود. کابل های مفتولی دارای هادی مسی کلاس 2 بوده که میزان خمش کابل را کم کرده و مقدار مقاومت آن را بالا می برد. این کابل دارای سه رشته سیم به اندازه هر کدام 10 میلی متر است و در تنوع زیادی از اندازه عرضه شده که همگی در سایت لایت هوم موجود می باشد. از این کابل در مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، استفاده می شود. سیم و کابل اشترانکوه دارای تنوع بالا و کیفیت زیادی بوده که توانسته تا به یکی از برندهای مطرح در کشور تبدیل شود.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان اشترانکوه سایز 3x10 و یا اطلاع از قیمت کابل افشان اشترانکوه سایز 3x10 با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
اشترانکوه
نوع سیم و کابل
کابل افشان
سایز سیم و کابل
10
انواع
قیمت
متری 89,670 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری