برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان اشترانکوه سایز 3x2.5

تماس بگیرید
  • کابل افشان اشترانکوه سایز 3x2.5
  • روکش PVC
  • سایز 2.5
  • هادی مسی 
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
2,383,850 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان اشترانکوه سایز 3x2.5

کابل افشان اشترانکوه سایز 3x2.5 قابلیت اتصال بین دو نقطه ای که فاقد اتصال کوتاه است، می باشد و مناسب استفاده در فضاهای ساختمانی و وسایل الکتریکی است. سیم و کابل اشترانکوه در تنوع بالایی از مدل و اندازه می باشد که همه این مدل ها در سایت لایت هوم موجود بوده و شما می توانید بسته به نیاز خود هر کدام از آنها را انتخاب و خریداری نمایید. هادی بکار رفته شده در این کابل ها از مس بوده که باعث شده تا میزان خمش کابل را زیاد و مقدار مقاومت کابل را کم می کند. کابل های افشان قابلیت استفاده در وسایل الکتریکی و محیط های ساختمانی را داشته و در تنوع زیادی می باشد.

کابل افشان اشترانکوه سایز 3x2.5

ویژگی های کابل افشان اشترانکوه

کابل افشان اشترانکوه سایز 3x2.5 دارای هادی مسی کلاس 5 است که میزان مقاومت کم و خمش زیادی داشته و باعث می شود تا استفاده کابل را در محیط های مختلف، آسان کند. سیم و کابل بصورت حلقه ای و متراژی عرضه شده که این مدل در حلقه های 100 متری تولید شده است. این کابل دارای 3 رشته سیم به اندازه 2.5 میلی متر می باشد که در تنوع زیادی از اندازه ها و تعداد سیم عرضه شده و همه این مدل ها در سایت لایت هوم موجود است. جنس بدنه کابل از PVC بوده که یک پلیمر پلاستیکی می باشد و باعث شده تا از خوردگی و پوسیدگی بدنه جلوگیری کرده و مانع از انتقال جریان برق به بیرون می شود. کابل های مفتولی برخلاف کابل های افشان می باشد و دارای هادی مسی کلاس 2 در ساختار خود است که باعث شده تا میزان خمش کابل کم و مقدار مقاومت آن بالا رود. از این کابل در محیط های مختلفی استفاده شده که از جمله آن مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، می باشد. محصولات اشترانکوه یکی از برندهای مطرح در کشور بوده که توانسته تا با تنوع بالای مدل های خود، کلیه نیازهای کشور را تامین کند.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان اشترانکوه سایز 3x2.5 و یا اطلاع از قیمت کابل افشان اشترانکوه سایز 3x2.5 با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
اشترانکوه
نوع سیم و کابل
کابل افشان
سایز سیم و کابل
2.5
انواع
قیمت
حلقه ای 2,383,850 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری