برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان اشترانکوه سایز 3x1.5

تماس بگیرید
  • کابل افشان اشترانکوه سایز 3x1.5
  • روکش PVC
  • سایز 1.5
  • هادی مسی 
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
1,519,588 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان اشترانکوه سایز 3x1.5

کابل افشان اشترانکوه سایز 3x1.5 دارای قابلیت استفاده در محیط های مختلف را داشته که از این کابل می توانید به راحتی در فضاهای ساختمانی و وسایل الکتریکی استفاده نمایید. سیم و کابل اشترانکوه در تنوع زیادی از اندازه و مدل عرضه شده که همه این مدل ها در سایت لایت هوم موجود می باشد و توانسته تا کلیه نیازهای بازار داخلی را به خوبی تامین نماید. این کابل دارای هادی مسی می باشد که به گونه ای بوده که میزان مقاومت کابل را کم و میزان انعطاف پذیری آن را بالا می برد. از این کابل برای اتصال بین دو نقطه که فاقد اتصال کوتاه است، بکار برده شده و مناسب استفاده در فضاهای ساختمانی و وسایل الکتریکی می باشد.

کابل افشان اشترانکوه سایز 3x1.5

ویژگی های کابل افشان اشترانکوه

کابل افشان اشترانکوه سایز 3x1.5 بصورت حلقه ای عرضه می شود و کابل ها در دو مدل حلقه ای و متراژی تولید شده که هردوی آنها در سایت لایت هوم قابل دسترس و خریداری است. سیم و کابل در تنوع زیادی از اندازه ها و تعداد سیم عرضه می شود که این مدل دارای 3 رشته سیم به اندازه 1.5 میلی متر است که در اندازه های متنوع دیگری نیز عرضه شده و همگی در این سایت موجود است. جنس بدنه کابل از PVC بوده که یک پلیمر پلاستیکی می باشد و باعث شده تا از خوردگی و پوسیدگی بدنه جلوگیری کرده و مانع از انتقال جریان برق به بیرون می شود. هادی کابل های مفتولی از مس کلاس 2 می باشد که باعث شده تا میزان خمش کابل کم و مقدار مقاومت آن بالا رود و کابل های افشان برخلاف این کابل ها دارای هادی مسی کلاس 5 بوده که میزان انعطاف پذیری زیاد و مقاومت کمی را به همراه دارد. این کابل در محیط های مختلفی قابل استفاده بوده که از جمله آن مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، می باشد. محصولات اشترانکوه دارای کیفیت بالایی بوده و در تنوع زیادی نیز عرضه شده که خرید راحت و مطمئنی را رقم می زند.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان اشترانکوه سایز 3x1.5 و یا اطلاع از قیمت کابل افشان اشترانکوه سایز 3x1.5 با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
اشترانکوه
نوع سیم و کابل
کابل افشان
سایز سیم و کابل
1.5
انواع
قیمت
حلقه ای 1,519,588 تومان
متری 0 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری