برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان اشترانکوه سایز 3x0.75

تماس بگیرید
  • کابل افشان اشترانکوه سایز 3x0.75
  • روکش PVC
  • سایز 0.75
  • هادی مسی 
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
859,950 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان اشترانکوه سایز 3x0.75

کابل افشان اشترانکوه سایز 3x0.75 دارای قابلیت استفاده در محیط های ساختمانی و وسایل الکتریکی را داشته که در کیفیت بالایی نیز عرضه شده است. سیم و کابل اشترانکوه دارای تنوع زیادی در مدل و اندازه بوده و توانسته تا به یکی از برندهای مطرح در کشور تبدیل شده و کلیه نیازهای بازار داخلی را تامین نماید. نوع هادی بکار رفته شده در آن از هادی مسی می باشد که میزان خمش و مقاومت کابل را تعیین کرده و باعث انعطاف پذیری بالا و مقاومت کم کابل می شود. این کابل برای اتصال بین دو نقطه که فاقد اتصال کوتاه است، بکار برده شده و مناسب استفاده در فضاهای ساختمانی و وسایل الکتریکی می باشد.

کابل افشان اشترانکوه سایز 3x0.75

ویژگی های کابل افشان اشترانکوه

کابل افشان اشترانکوه سایز 3x0.75 دارای بدنه ای از جنس PVC است که یک پلیمر پلاستیکی می باشد و باعث شده تا از بدنه کابل در مقابل خوردگی و پوسیدگی محافظت کرده و همچنین مانع از انتقال جریان برق به بیرون می شود. سیم و کابل در تنوع زیادی از اندازه و تعداد سیم عرضه شده که همه این مدل ها در سایت لایت هوم موجود می باشد و این کابل دارای 3 رشته سیم به اندازه 0.75 میلی متر است و از این سری در اندازه های متنوع دیگری نیز تولید شده است. محصولات اشترانکوه کیفیت و طول عمر زیادی داشته و باعث شده تا خرید مطمئن و راحتی را ایجاد نماید. این کابل بصورت حلقه های 100 متری تولید شده و بطور کلی کابل ها بصورت حلقه ای و متری عرضه می شود. نوع هادی بکار رفته شده در آن از مس کلاس 5 بوده و میزان خمش زیاد و مقاومت کمی داشته و از آن در محیط هایی که کابل نیاز به انعطاف پذیری بالا دارد، استفاده می شود و کابل های مفتولی بر خلاف این کابل دارای میزان مقاومت زیاد و خمش کمی می باشد و از مس کلاس 2 در ساختار آن استفاده شده است. این کابل مناسب بکارگیری در مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، می باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان اشترانکوه سایز 3x0.75 و یا اطلاع از قیمت کابل افشان اشترانکوه سایز 3x0.75 با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
اشترانکوه
نوع سیم و کابل
کابل افشان
سایز سیم و کابل
0.75
انواع
قیمت
حلقه ای 859,950 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری