برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان اشترانکوه سایز 2x6

تماس بگیرید
  • کابل افشان سایز 2x6 اشترانکوه 
  • روکش PVC
  • سایز 6
  • هادی مسی 
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
3,683,330 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان اشترانکوه سایز 2x6

کابل افشان اشترانکوه سایز 2x6 از سری کابل های پرکاربرد می باشد که از آن در وسایل الکتریکی و فضاهای ساختمانی استفاده می شود. سیم و کابل اشترانکوه دارای کیفیت بالایی بوده و از تنوع زیادی نیز برخوردار می باشد که همه این مدل ها در سایت لایت هوم قابل دسترس و خریداری است. این کابل دارای هادی مسی می باشد که میزان خمش زیاد و مقاومت کمی را داشته و از آن در محیط هایی که نیاز به انعطاف پذیری زیاد دارد، بکار برده می شود. از این کابل در فضاهای ساختمانی و وسایل الکتریکی استفاده شده و برای اتصال بین دو نقطه که فاقد اتصال کوتاه است، بکار برده می شود.

کابل افشان اشترانکوه سایز 2x6

ویژگی های کابل افشان اشترانکوه

کابل افشان اشترانکوه سایز 2x6 دارای قابلیت بکارگیری در مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، می باشد. از سیم و کابل در تنوع بالایی از اندازه و تعداد سیم عرضه می شود که این کابل دارای دو رشته سیم به اندازه هر کدام 6 میلی متر است که در اندازه های متنوع دیگری نیز عرضه شده است. بدنه آن مقاوم بوده و از انتقال جریان برق به بیرون جلوگیری می کند و همچنین مانع از خوردگی و پوسیدگی بدنه شده که یک پلیمر پلاستیکی بوده و به آن PVC گفته می شود. هادی بکار رفته شده در کابل ها در میزان خمش و مقاومت آن نقش مهمی داشته که این کابل دارای هادی مسی کلاس 5 است که باعث شده تا مقدار خمش کابل زیاد و میزان مقاومت آن کم شود و به همین دلیل از این کابل ها در محیط هایی که نیاز به انعطاف پذیری زیاد دارد، بکار برده می شود. کابل های مفتولی یا خشک بر خلاف این کابل ها دارای میزان انعطاف پذیری کم و مقاومت بالایی می باشد که برای محیط هایی که کابل تحت فشار مکانیکی قرار می گیرد، مناسب است و از این کابل ها نیز در تنوع زیادی عرضه شده است.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان اشترانکوه سایز 2x6 و یا اطلاع از قیمت کابل افشان اشترانکوه سایز 2x6 با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
اشترانکوه
نوع سیم و کابل
کابل افشان
سایز سیم و کابل
6
انواع
قیمت
حلقه ای 3,683,330 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری