برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل آلومینیوم یک رشته 1x35 مشهد

  • کابل آلومینیوم یک رشته 1x35 مشهد 
  • هادی از جنس آلومینیوم 
  • عایق از نوع شیلد SOZ
  • ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت
  • اندازه 1x35 (mm2)
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل آلومینیوم یک رشته 1x35 مشهد

کابل آلومینیوم 1x35 یک رشته مشهد با توجه به کیفیت عالی قطعات و متریال و همچنین استاندارد بودن آن از جمله پرفروش ترین کابل ها در بازار داخلی می باشد. در ضمن این کابل آلومینیوم از نظر کیفیت قطعات با موارد مشابه خارجی برابری می کند. یکی از تولیدکنندگان برتر انواع سیم و کابل، صنایع سیم و کابل مشهد می باشد که از نیروهای متخصصی در زمینه تولید محصولات بهره مند شده است و هدف اصلی مدیران این شرکت نیز رضایت مشتری می باشد. 

کابل آلومینیوم با شیلد مسی 1x35 مشهد دارای کاربردهای متفاوتی می باشد. بیشترین کاربرد آن برای سیم کشی شبکه‌های برق می باشد، چرا که وزن سبکی دارد و در کاربردهای الکتریکی سریع تر با شرایط منطبق می شود. از این کابل آلومینیومی برای افزایش مقاومت و استحکام ‌در هواپیما نیز استفاده می‌شود. نسبت استحکام به وزن بالا، شکل پذیری عالی و دوام بالا در برابر هر گونه خوردگی از دلایل استفاده از آن می باشد. 

کابل آلومینیوم یک رشته 1x35 مشهد

مشخصات فنی و مزایای کابل آلومینیوم یک رشته 1x35مشهد

کابل آلومینیوم یک رشته 1x35 مشهد دارای ساختمان داخلی بادوامی می باشد. هادی این کابل از نوع آلومینیومی می باشد و نوع کلاس آن 2 است. در حال حاضر کابل های آلومینیومی قیمت مناسبی دارند و  به همین دلیل در اغلب سیم و کابل های امروزی از این نوع هادی استفاده می شود. ابعاد و وزن این محصول نیز دو مورد مهم دیگر هستند که بر اساس استاندارد ISIRI 3569, BS 5467  IEC 60502, VDE 0271 تعیین شده اند. ولتاژ اسمی این کابل آلومینیوم 600 تا 1000 ولت می باشد.

کابل مفتولی با هادی آلومینیومی 1x35 مشهد توسط ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته امروزی و مدرن ساخته شده است. این محصول کاربردی در دسته کابل های شیلدار قرار می گیرد. جنس این شیلد مسی می باشد و نام آن شیلد  SOZاست که نوع رشته های مسی آن استرند شده می باشد. می توان در این نوع شیلد نوار مسی نیز استفاده نمود. دیگر ماده به کار رفته در این شیلد پلی اتیلن کراسلینک شده می باشد که از مقاومت بالایی برخوردار است. ابعاد این کابل 1 در 35 میلیمتر مربع است و وزن آن نیز برابر با 983 کیلوگرم است. بدینگ نیز از جنس PVC و آرمور از رشته های فولادی و آلومینیوم ساخته شده است.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل آلومینیوم یک رشته 1x35  مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل آلومینیوم 1x35 یک رشته مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل آلومینیومی
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
35×1
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری