برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل آلومینیوم یک رشته 1x25 مشهد

  • کابل آلومینیوم یک رشته 1x25 مشهد
  • هادی از جنس آلومینیوم 
  • عایق از نوع شیلد SOZ
  • ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت
  • اندازه 1x25 (mm2)
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل آلومینیوم یک رشته 1x25 مشهد

کابل آلومینیوم 1x25 یک رشته مشهد از دسته محصولات جدیدی است که توسط مواد آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است و دارای کاربردهای ویژه ای در شبکه های برق منازل و هواپیماها می باشد. مهندسان و متخصصان شرکت سیم و کابل مشهد با استفاده از استانداردهای ملی و بین المللی این کابل آلومینیوم و دیگر محصولات را ساخته اند. بهتر است بدانید میزان مقاومت کابل آلومینیومی‌ 65.1 برابر کابل مسی است. لذا به هر شکلی که نیاز باشد در می‌آید.

کابل آلومینیوم با شیلد مسی 1x25 مشهد دارای انواع مختلفی می باشد و به طور کلی به چند نوع کابل آلومینیوم تک رشته، دو رشته، کابل آلومینیوم سه و نیم رشته و کابل خود نگهدار تقسیم می شود. این کابل نیز از نوع تک رشته مشهد می باشد که دارای اندازه های استانداردی نیز می باشد. برای اطلاع از کابلهای آلومینیوم با اندازه های مختلف مشهد به همین سایت مراجعه فرمایید. در صورت تمایل به خرید می توانید در صفحه مربوطه خرید خود را انجام دهید. به منظور کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص این محصول به ادامه مطلب مراجعه فرمایید. 

کابل آلومینیوم یک رشته 1x25 مشهد

مشخصات فنی و مزایای کابل آلومینیوم یک رشته 1x25 مشهد

کابل آلومینیوم یک رشته 1x25 مشهد از شیلد SOZ تشکیل شده است که از رشته های مسی استرند شده ساخته شده است. این نوع شیلد می تواند همراه با نوار مسی و پلی اتیلن کراسلینک باشد. لازم به ذکر است ولتاژ اسمی این کابل آلومینیوم 600 تا 1000 ولت می باشد که بسیاری از آزمایش های این نوع سیم و کابل بر اساس این ولتاژ انجام می گیرد. دقت داشته باشید ابعاد این محصول 1 در 25 میلیمتر مربع است. دیگر نکته مهم این است که وزن تقریبی این محصول کاربردی 900 کیلوگرم است. 

کابل مفتولی با هادی آلومینیومی 1x25 مشهد از هادی آلومینیومی کلاس 2 ساخته شده است. توجه داشته باشید هادی های آلومینیومی و هادی های مسی هر دو عملکرد مشابهی دارند و در خطوط انتقال و توزیع صنعت برق کاربرد دارند. این نوع کابل مقاوم دارای روکشی از جنس PVC می باشد. بدینگ نیز از جنس  PVC می باشد. متریال پی وی سی می تواند در برابر آتش مقاومت بالایی داشته باشد و همچنین در برابر تغییر شرایط بسیار باثبات عمل می کند. این کابل از نوع آرمور دار می باشد و جنس آرمور نیز از رشته های فولادی و آلومینیوم می باشد. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل آلومینیوم یک رشته 1x25  مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل آلومینیوم 1x25 یک رشته مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل آلومینیومی
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
25×1
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری