برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل جوش 1x50 مشهد

  • کابل جوش 1x50 مشهد
  • هادی از جنس مس نرم شده
  • عایق از نوع NBR/PVC 
  • ولتاژ نامی 450 تا 750 ولت
  • اندازه 1x50 (mm2)
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل جوش 1x50 مشهد

کابل جوش با عایق NBR مشهد توسط متخصصان و طراحان شرکت مشهد واقع در ایران ساخته شده است. با توجه به کاربرد دقیق و حساس این کابل جوش، لازم است از متریالی ساخته شود که از مقاومت بالایی برخوردار باشند. به همین دلیل نحوه تولید این محصول به گونه ای است که از کابل های دیگر منعطف تر و بادوام تر است. مواردی که موجب می شود این کابل از انعطاف بالاتری برخوردار باشد تعداد رشته زیاد، نظم و عایق مناسب می باشند. توجه داشته باشید صنایع سیم و کابل مشهد دارای چندین سال سابقه در زمینه تولید این نوع محصولات می باشد. 

کابل جوش 1x50 مشهد در مقابله با پاشیدگی های جوش نیز قدرت تحمل بالاتری را دارا می باشد و به همین دلیل یک ترموپلاستیک نامیده می شود. این محصول دارای اندازه 1 در 50 میلیمتر مربع می باشد که بر اساس استاندارد IEC 1926, ISIRI 196 این میزان، مناسب در نظر گرفته شده است. کابل جوش مشهد در قسمت ویژگی های فنی نیز بسیار منحصر به فرد است که در ادامه مطلب می توانید این مشخصات را مشاهده نمایید. 

کابل جوش 1x50 مشهد

مشخصات فنی و مزایای کابل جوش 1x50 مشهد

کابل جوش 50 mm2 مشهد دارای دو متریال بسیار مهم در قسمت عایق و روکش می باشد که موجب دوام و عمر طولانی محصول می گردند. این دو نوع عایق و روکش NBR/PVC می باشند که هر کدام از آنها دارای مشخصات بسیار جالب توجهی می باشند. عایق NBR نسبت به عایق موجود دیگر در انواع سیم و کابل جوش مانند عایق  EPDMاز مقاومت بسیار بالاتری در برابر موادی مثل روغن، گریس و سایر مواد شیمیایی برخوردار است. دیگر نکته مهم آن که ضریب هدایت حرارتی در عایق NBR پایین تر از عایق های دیگر است.

کابل جوش 1x50 مشهد در قسمت هادی نیز از فلز رسانای مس از نوع آنیل شده برخوردار شده است. آنیل سازی مس فواید زیادی دارد و می تواند به انعطاف بیشتر محصول نیز منجر شود.کلاس هادی نیز در این محصول برابر 6 می باشد. در نظر داشته باشید جنس و کلاس هادی در انواع کابلهای جوش مشهد یکسان می باشد. ولتاژ اسمی نیز از ویژگی های مهمی است که لازم است ذکر شود. این میزان در این کابل و دیگر کابلهای جوش مشهد نیز در محدوده 450 تا 750 ولت قرار گرفته است. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل جوش1x50  مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل جوش با عایق NBR مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل جوش
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
50×1
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری