برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل مفتول تک رشته 1x16 مشهد

  • کابل مفتول تک رشته 1x16 مشهد
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق از نوع PVC
  • ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت
  • اندازه 1x16 میلی متر
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل مفتول تک رشته 1x16 مشهد

کابل مفتولی 1x16 تک رشته مشهد یک نوع کابل خشک می باشد که برای ساخت آن از یک یا چند سیم مفتولی استفاده شده است. با توجه به نوع این کابل که خشک می باشد، بنابراین میزان انعطاف پذیری آن کمتر از دیگر انواع کابلها مانند کابل افشان می باشد. از مهمترین مزایای این محصول که در شرکت سیم و کابل مشهد تولید می گردد این است که هدایت الکتریکی را به خوبی انجام می دهد. از دیگر ویژگی های این نوع کابل مفتولی این است که در مقایسه با کابل های افشان در برابر ساییدگی و خوردگی مقاومت بیشتری را دارا می باشد. 

کابل مفتول یک رشته 1x16 مشهد به گونه ای ساخته شده است که اگر در محیط مرطوب و نمدار قرار بگیرد می تواند به خوبی از ساختمان داخلی و بدنه محافظت کند و به هیچ عنوان زنگ نزند. محیطهایی که می توان این کابل مفتول را در آن قرار داد، محیط های آب دار، مرطوب، خشک و مکان های باز و بسته مانند ساختمان ها و مصارف صنعتی می باشد. برای اطلاع بیشتر درباره این نوع کابل به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

کابل مفتول تک رشته 1x16 مشهد

مشخصات فنی و مزایای کابل مفتول تک رشته 1x16 مشهد

کابل تک رشته مفتولی 1x16 مشهد یک محصول ایرانی و بادوام می باشد. هادی این محصول باکیفیت از جنس مس آنیل شده می باشد. در این نوع کابلهای مفتولی هادی می تواند کلاس 2، 3، 4، 5 باشد. عایقی که بر روی بدنه این هادی پوشیده شده است از جنس پلیمر PVC می باشد. پی وی سی از جمله متریال نسوزی می باشد که در این صنعت کاربرد بسیار فراوانی را دارا می باشد. روکشی هم که بر روی عایق پوشیده است نیز از نوع پی وی سی می باشد. توجه داشته باشید سیم و کابل مفتولی با این هادی می تواند در برابر عوامل جوی پایداری بسیاری داشته باشد و بنابراین عدم کپک زدگی در آن رخ خواهد داد. 

کابل 1x16 مفتولی تک رشته مشهد برای ساخت از استاندارد IEC 60502, VDE 0271 ISIRI 3569, BS 5467 برخوردار می باشد. به همین دلیل می توان با اطمینان بیشتری این محصول را خریداری نمایید. این نوع کابل مفتولی در اندازه 1x16 میلیمتر ساخته می شود. لازم به ذکر است عدد یک تعداد رشته را نشان می دهد. دقت داشته باشید ولتاژ اسمی که برای این محصول در نظر گرفته شده است معادل عدد 0.6/1 KV می باشد. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل مفتول تک رشته 1x16 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل مفتولی 1x16 تک رشته مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل مفتولی
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
16×1
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری