برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان و مفتولی سایز 3x35+16 دماوند

تماس بگیرید
  • کابل افشان و مفتولی سایز 3x35+16 دماوند
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق  PVC نوع A
  • ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت
  • اندازه 3x35+16 میلی متر
407,000 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان و مفتولی سایز 3x35+16 دماوند

کابل افشان و مفتولی 3x35+16 دماوند به گونه ای ساخته شده اند که در مرحله نهایی پس از نظارت کارشناسان، تمامی  استانداردهای لازم را در جهت متریال و نحوه ساخت برخوردار باشند. یکی از استانداردهایی که بر طبق آن مراحل ساخت سیم و کابل‌ دماوند فشار ضعیف صورت می گیرد، استاندارد ملی ISIRI 3569-1 است که بر طبق این استاندارد امکان این وجود دارد که این نوع سیم و کابل دماوند دارای پوشش میانی اکسترود شده و یا نوار پیچ باشند. محصولاتی که در ساختار آن‌ها پوشش میانی بکار رفته است برای تحمل دمای کار کابل مناسب بوده و با مواد عایقی سازگاری دارد.

کابل سایز 3x35+16 افشان و مفتولی دماوند در شرکت ایرانی و معتبر دماوند تولید می شوند. یکی از سیاستهای راهبردی این شرکت ایجاد بهبود مستمر در فرایندهای سازمان است. این بهبود و ارتقا در نیروهای انسانی و ابزارآلات موجب افزایش بهره وری و تولید محصولات باکیفیت خواهد شد. تمامی ویژگی های فنی انواع کابلهای افشان و مفتولی دماوند در این سایت موجود هستند. ولتاژ نامی این محصولات عددی بین 600 تا 1000 ولت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دو نوع کابل دماوند ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید.

کابل سایز 3x35+16 افشان و مفتولی دماوند

ویژگی های فنی و کاربردی کابل افشان سایز 3x35+16 دماوند

کابل سایز 3x35+16 افشان دماوند از سری کابل های پر قدرت و باکیفیت دماوند است. یکی از ویژگی های این کابل این است نسبت به کابلهای مفتولی انعطاف بیشتری را دارا می باشد. البته فرایند آنیل شدن مس هادی این نوع سیم و کابل به انعطاف پذیری بیشتر کابل منجر می شود. توجه فرمایید کلاس 5 برای هادی در نظر گرفته شده است. رنگ مشکی برای روکش مقاوم این کابل در نظر گرفته شده است. حداکثر مقاومت هادی در این کابلها بین 0.524-1.15  اهم بر کیلومتر در دمای بیست درجه سانتی گراد می باشد.

کابل افشان 3x35+16 دماوند به گونه ای طراحی شده که در محدوده دمایی 30- تا 70+ درجه سانتی گراد کارکرد درستی داشته باشد. جنس روکشی که برای این کابل پرقدرت در نظر گرفته شده است آمیزه  PVC  نوع ST1 می باشد.  ساختار لایه ها به شکل CU / PVC/PP/PVC می باشد.  جنس عایق این کابل عایق  PVCنوع A می باشد. رنگ بندی این عایق کاملا بر طبق سلیقه مشتری صورت می گیرد. 

ویژگی های فنی و کاربردی کابل مفتولی سایز 3x35+16 دماوند

کابل سایز 3x35+16 مفتولی دماوند در محدوده دمایی 30- تا 70+ درجه سانتی گراد عملکرد خوبی را ارائه می دهند. استاندارد مرجع  ISIRI 3569 – 1 و  IEC 60502-1 در این محصولات در نظر گرفته شده است. روکش این کابل دماوند از جنس آمیزه پی وی سی نوع ST1 می باشد. بهتر است بدانید رنگ بندی این عایق کاملا بر طبق سلیقه مشتری صورت می گیرد. جنس هادی کابل مسی آنیل شده و کلاس آن یک می باشد. 

کابل مفتولی 3x35+16 دماوند دارای جندین لایه است و ساختار لایه ها به شکل ساختار لایه ها به شکل CU / PVC/PP/PVC می باشد. دقت فرمایید کد کابل های افشان و مفتولی دماوند NYY-O  و  NYY-J می باشد. دیگر آن که جنس عایق PVC نوع A می باشد. دیگر نکته رنگ روکش مقاوم این کابل است که رنگ آن مشکی است.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان و مفتولی سایز 3x35+16 دماوند و یا اطلاع از قیمت کابل سایز 3x35+16 دماوند نوع افشان و مفتولی در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
دماوند کابل
نوع سیم و کابل
کابل افشان
کابل مفتولی
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
35+16×3
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری