برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم افشان و مفتولی سایز 95 دماوند

تماس بگیرید
  • سیم افشان و مفتولی سایز 95 دماوند
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق PVC نوع C
  • ولتاژ نامی 450 تا 750 ولت
  • اندازه 95 میلی متر
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم افشان و مفتولی سایز 95 دماوند

سیم سایز 95 دماوند نوع افشان و مفتولی در داخل ایران تولید می شوند و از جنس و کیفیت بسیار مرغوبی ساخته شده اند. شرکت سیم و کابل دماوند که بیش از 30 سال در زمینه توزیع و فروش سیم و کابل‌های هادی برق مشغول به فعالیت است این گونه سیمها را تولید می کند. در ادامه به ویژگی های فنی سیم افشان و مفتولی تولید شده در این شرکت می پردازیم.

در اینجا بهتر است ذکر کنیم که به دلیل پیچش رشته‌ها و طول سیم‌ها مقاومت اهمی در نمونه سیم هادی مفتولی کمی بیشتر از افشان است. هر کدام از دو نوع سیم 95 دماوند نوع افشان و مفتولی در مکانهای مخصوصی امکان نصب دارند که در زیر ذکر گردیده است.  

سیم افشان و مفتولی سایز 95 دماوند

ویژگی های فنی سیم سایز 95 افشان دماوند

سیم افشان دماوند سایز 95 دارای دامنه حرارتی 30- تا 70+ درجه سانتیگراد می باشد. سطح مقطع 95 میلیمتر مربع می باشد، بنابراین از کیفیت و دوام بالایی برخوردار است. سیم و کابل افشان دماوند دارای نصب ثابتی می باشد و کاربرد آن در ابزارآلاتی مانند داکت‌های زیرزمینی، ماشین آلات، تابلوهای فرمان و تجهیزات کنترلی می باشد که نوعی سیم‌های رابط تلقی می شود. این نوع سیم به گونه ای ساخته شده تا بتواند در داخل لوله و زیر گچ نیز به کار گرفته شود. این نوع سیم دارای هادی مسی است که آنیل شده می باشد و کلاس آن 5 است.

این نوع کلاس و جنس مطابق استاندارد ملی  IEC 60228 و  ISIRI 3084 طراحی شده است. این سیم دارای ولتاژ نامی 450 تا 750 ولت می باشد. دقت فرمایید به مقدار حداکثر ولتاژ قابل عبور از سیم ولتاژ نامی گفته می شود. رنگ بندی عایق سیم افشان 95 دماوند توسط مشتری درخواست داده می شود. عایق از نوع پی وی سی کلاس سی می باشد.

ویژگی های فنی سیم سایز 95 مفتولی دماوند

با توجه به این که در  سیم 95 مفتولی دماوند  فرآیند آنیل سازی صورت گرفته باعث شده تا انعطاف پذیری و مقاومت کابل افزایش یابد. توجه داشته باشید آمیزه PVC نوع  C جنس عایق این سیم است. جنس سیم نیز مس آنیل شده کلاس 1 مطابق استاندارد ملی ISIRI 3084 می باشد. خوشبختانه در انتخاب رنگ مشتریان می توانند سلیقه خود را در نظر بگیرند. نکته دیگری که بهتر است ذکر شود این است که حداقل مقاومت عایقی در هر دو نوع سیم بیشتر از  MΩ.Km 0.015 می باشد.

این نوع سیم از ولتاژ نامی 450 تا 750 ولت برخوردار است. سیم مفتولی 95 دماوند جهت نصب ثابت به منظور سیم‌های رابط در داکت‌های زیرزمینی، ماشین آلات، تابلوهای فرمان و تجهیزات کنترلی به کار می روند. بهتر است بدانید قاین نوع سیم‌ها در داخل لوله و زیر گچ نیز قرار می گیرند. دامنه حرارتی 30- تا 70+ درجه سانتیگراد برای عملکرد مناسب این چراغ در نظر گرفته شده است. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید سیم افشان و مفتولی سایز 95 دماوند و یا اطلاع از قیمت سیم سایز 95 دماوند نوع افشان و مفتولی با مراجعه به همین سایت و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
دماوند کابل
نوع سیم و کابل
سیم افشان
سیم مفتولی
نوع محصول
سیم مسی
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
95×1
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری