برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم افشان و مفتولی سایز 70 دماوند

تماس بگیرید
  • سیم افشان و مفتولی سایز 70 دماوند
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق  PVC نوع C
  • ولتاژ نامی 450 تا 750 ولت
  • اندازه 70 میلی متر
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم افشان و مفتولی سایز 70 دماوند

سیم سایز 70 دماوند نوع افشان و مفتولی از سری سیم های باکیفیت تولید شده در شرکت سیم و کابل دماوند هستند. این دو نوع سیم با کاربردهای متفاوتی تولید می شوند و ویژگی های منحصر به فردی را دارا می باشند که در ادامه به آنها اشاره می شود. این دو نوع سیم از نظر میزان انعطاف پذیری با یکدیگر متفاوت هستند، بدین صورت که انعطاف پذیری در سیم های افشان نسبت به سیم های مفتولی بیشتر است، دلیل آن ساختار رشته ای سیمهای افشان می باشد. تفاوت مهم دیگری که بین سیم افشان و مفتولی سایز 70 دماوند وجود دارد اختلاف مقاومت اهمی آنها است، بدین گونه که مقاومت اهمی در نمونه سیم هادی مفتولی کمی بیشتر از افشان است. 

سیم افشان و مفتولی سایز 70 دماوند

ویژگی های فنی سیم سایز 70 افشان دماوند

سیم افشان سایز 70 دماوند با سایز یا سطح مقطع 70 برای نصب ثابت به عنوان سیم‌های رابط در داکت‌های زیرزمینی، ماشین آلات، تابلوهای فرمان و تجهیزات کنترلی به کار می روند. توجه داشته باشید نصب این نوع سیم‌ها بر روی سینی‌های کابل، کانال‌ها یا مخازن مجاز نیست ولی قرارگیری در داخل لوله و زیر گچ مجاز می‌باشد. این سیم دارای عایقی از جنس PVC است که به پی وی سی کلاس C نیز شناخته می شود. این نوع عایق مقاومت سیم را در برابر پوسیدگی افزایش می دهد.

 جنس و کلاس هادی این نوع سیم عبارت است از مس آنیل شده کلاس 5 که مطابق استاندارد ملی 3084  ISIRI  و IEC 60228  می باشد. رنگ بندی این سیم نیز به درخواست مشتری انجام می شود. سیم افشان سایز 70 دماوند در محدوده دمایی داشت بین 30- تا 70+ درجه سانتیگراد عملکرد مناسبی را دارا می باشد.

ویژگی های فنی سیم سایز 70 مفتولی دماوند

سیم مفتولی سایز 70 دماوند به عنوان سیم‌ رابط در داکت‌های زیرزمینی، ماشین آلات، تابلوهای فرمان و تجهیزات کنترلی به صورت نصب ثابت به کار می روند. توجه فرمایید می توان این نوع سیم‌ها را در داخل لوله و زیر گچ نیز استفاده کرد. محدوده دمایی که می توان انتظار عملکرد بالایی را از این نوع سیم داشت بین 30- تا 70+ درجه سانتیگراد می باشد. مس آنیل شده کلاس 1 مطابق استاندارد ملی IEC 60228،  ISIRI 3084 ساختار، جنس و کلاس هادی در این سیم می باشند. 

لازم به ذکر است رنگ بندی عایق سیم و کابل مفتولی مطابق نظر مشتریان انجام می شود. توجه داشته باشید برای تمام سایزها حداقل مقاومت عایقی در دمای 70 درجه سانتی گراد و  ولتاژ 500 v، بیشتر از MΩ.Km 0.015 می باشد. عایق pvc  سیم مفتولی سایز 70 دماوند دارای کلاس c  می باشد. سایز یا همان سطح مقطع سیم برابر با 70 میلیمتر می باشد. ولتاژ نامی برای این نوع سیم بین 450 تا 750 ولت می باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید سیم افشان و مفتولی سایز 70 دماوند و یا اطلاع از قیمت سیم سایز 70 دماوند نوع افشان و مفتولی با مراجعه به همین سایت و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
دماوند کابل
نوع سیم و کابل
سیم افشان
سیم مفتولی
نوع محصول
سیم مسی
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
70×1
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری