برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان و مفتولی سایز 3x1.5 دماوند

تماس بگیرید
  • کابل افشان و مفتولی سایز 3x1.5 دماوند
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق PVC نوع C
  • ولتاژ نامی 300 تا 500 ولت
  • اندازه 3x1.5 میلی متر
17,600 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان و مفتولی سایز 3x1.5 دماوند

کابل سایز 3x1.5 دماوند نوع افشان و مفتولی دارای ویژگی ها و کاربردهای متفاوتی می باشند که در همین صفحه می توانید مشخصات فنی آنها را مطالعه نمایید. کلیه سیمهای افشان و مفتولی دماوند با سطوح مقطع متفاوت در سایت لایت هوم موجود می باشند. شرکت سیم و کابل دماوند که تولید کننده این نوع سیم ها می باشد در سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در این زمینه شروع کرده است، به همین دلیل در زمینه تولید و فروش سیم و کابل‌های هادی برق تخصص و مهارت بالایی دارد. همچنین در بازار از جایگاه خوبی برخوردار است.

کابل افشان و مفتولی سایز  3x1.5 دماوند از قیمت بسیار مطلوبی نیز برخوردار می باشند. دیگر آن که هر دو نوع سیم به عنوان سیم های رابط در داکت های زیرزمینی، ماشین آلات، تابلوهای فرمان و تجهیزات کنترلی به کار می روند. از آنها می توان داخل لوله یا زیر گچ استفاده کرد. اما لازم است بدانید سیم های افشان نباید بر روی سینی‌های کابل، کانال‌ها یا مخازن قرار بگیرند.

سیم افشان و مفتولی سایز 3x1.5 دماوند

مشخصات فنی کابل سایز 3x1.5 افشان دماوند

کابل افشان دماوند سایز 3x1.5 با توجه به انعطاف پذیری بیشتری که نسبت به مفتولی دارد باعث می‌شود که کاربرد متفاوت تری داشته باشد و در مکان‌هایی که به کابل متحرک یا پیچیده نیاز دارند، مورد استفاده قرار بگیرند. عایق سیم از نوع آمیزه PVC از نوع یا کلاس C می باشد. این نوع عایق ضد حریق می باشد. رنگ‌بندی عایق سیم و کابل افشان بسیار متنوع و زیبا است و متناسب با سلیقه و در خواست مشتری صورت می گیرد.

بهتر است ذکر شود محدوده دمایی که عملکرد مناسب را برای کابل افشان دماوند سایز 3x1.5 به همراه دارد مشخص است و این محدوده 30- درجه تا 70+ درجه می باشد. ساختار هادی و جنس و کلاس این نوع سیم بر اساس استاندارد ملی ایران و یا استاندارد بین المللی از  جنس مس آنیل شده کلاس 5 می باشد. 

مشخصات فنی کابل سایز 3x1.5 مفتولی دماوند 

کابل مفتولی دماوند سایز 3x1.5 در برابر هر گونه هوای مرطوب و نم مقاومت بالایی را دارا می باشد و به همین دلیل زنگ زدگی پایینی دارد. دیگر آن که این سیم مانند سیم افشان رشته رشته نمی باشد و تنها از یک رشته تشکیل شده است  این نوع از سیم های مفتولی هادی مسی آنیل شده کلاس 1 می باشد که طبق استانداردهای ملی و بین المللی تولید شده و در دسترس عموم قرار گرفته است. روی هادی کابل دماوند عایقی از جنس PVC  از نوع C  قرار گرفته است و رنگ بندی آن می تواند مطابق خواست مشتری باشد.

ولتاژ نامی آنها برای هادی سیم مفتولی دماوند تا سطح مقطع 21  میلیمتر بین 300 تا 500 و با سطح مقطع بالای 21میلیمتر بین 450 تا 750 ولت می باشد. این سیم در محدوده دمایی 30- تا 70+ درجه عملکرد عالی را از خود نشان می دهد. حداقل مقاومت عایقی که با واحد اهم شناخته می شود در دو نوع سیم مفتولی و افشان دماوند در تمامی سطح مقطع ها بیشتر از 0.015 مگا اهم بر کیلومتر می باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان و مفتولی سایز 3x1.5 دماوند و یا اطلاع از قیمت سیم سایز 3x1.5 دماوند نوع افشان و مفتولی با مراجعه به همین سایت و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

برند
دماوند کابل
نوع سیم و کابل
سیم افشان
سیم مفتولی
نوع محصول
سیم مسی
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
1.5×3
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری