برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان و مفتولی سایز2x25 دماوند

تماس بگیرید
  • کابل افشان و مفتولی سایز 2x25 دماوند
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق  PVC نوع C
  • ولتاژ نامی 450 تا 750 ولت
  • اندازه 2x25 میلی متر
148,500 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان و مفتولی سایز 2x25 دماوند

کابل سایز 2x25 دماوند نوع افشان و مفتولی در شرکت تخصصی دماوند به پروسه تولید انبوه رسیده اند. متخصصین این شرکت بسیار هوشمندانه و دقیق در مورد تولید محصولات عمل می کنند، بدین صورت که بیشترین تمرکز خود را بر تولید کابل‌های کمیاب گذاشته‌اند تا نیاز صنعتی کشور را در این بخش برطرف سازند. دو نوع سیم و کابل دماوند افشان و معمولی نیز از تولیدات تخصصی این شرکت می باشند که در ادامه بیشتر درباره ویژگی های فنی آنها توضیح خواهیم داد.

در نظر داشته باشید برای خرید سیم 2x25 دماوند نوع افشان و مفتولی علاوه بر قیمت به کیفیت محصول نیز توجه فرمایید. بهتر است بدانید محدوده دمایی برای عملکرد مناسب هر دو نوع سیم 30- درجه تا 70+ درجه می باشد. ولتاژ نامی هر دو نوع سیم هم برابر با 750-450 ولت می باشد.

سیم 2x25 دماوند نوع افشان و مفتولی

مشخصات فنی کابل سایز 2x25 افشان دماوند

کابل افشان دماوند سایز 2x25 ازهادی از جنس مس آنیل شده کلاس 5 مطابق استاندارد ملی  IEC 60228 و  ISIRI 3084 برخوردار است. آمیزه PVC نوع C به عنوان عایق بر روی این سیم و کابل قرار گرفته است. شرکت دماوند برای تمام سایزها حداقل مقاومت عایقی را در دمای  Cْ 70  و  V 500 بیشتر از MΩ.Km 0.015 محاسبه کرده اند. برای انتخاب رنگ عایق می توانید بر اساس سلیقه خود تصمیم بگیرید و سفارش دهید.

کابل افشان 2x25 دماوند به گونه ای طراحی شده است که می تواند در داخل داکت‌های زیرزمینی، ماشین آلات، تابلوهای فرمان و تجهیزات کنترلی قرار بگیرد. قرارگیری این نوع سیم‌ها بر روی سینی‌های کابل، کانال‌ها یا مخازن مجاز نیست، اما در داخل لوله و زیر گچ نیز به کار برده می شوند.

مشخصات فنی کابل سایز 2x25 مفتولی دماوند 

کابل مفتولی دماوند سایز 2x25 دارای هادی مسی کلاس 1 می باشد که آنیل شده است و از عمر بالایی نیز برخوردار است. عایق آن از نوع پی وی سی می باشد و کلاس آن c است که به صورت انگلیسی به اختصار PVC/C نوشته می شود. توجه فرمایید ساختار هادی این سیم براساس استاندارد ملی IEC 60228 و ISIRI 3084 صورت گرفته است.

حداقل مقاومت عایقی در این سیم نیز در Cْ 70 و 500 ولت، بیشتر از 0.015 مگا اهم برکیلومتر می باشد. رنگ بندی عایق کابل مفتولی 2x25 دماوند بر اساس سلیقه مشتری انجام می گیرد. کابل دماوند از نوع مفتولی علاوه بر آن که می تواند در داخل داکت‌های زیرزمینی، ماشین آلات، تابلوهای فرمان و تجهیزات کنترلی قرار بگیرد، می تواند در داخل لوله و زیر گچ نیز به کار برده می شوند.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان و مفتولی سایز 2x25 دماوند و یا اطلاع از قیمت سیم سایز 2x25 دماوند نوع افشان و مفتولی با مراجعه به همین سایت و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
دماوند کابل
نوع سیم و کابل
سیم افشان
سیم مفتولی
نوع محصول
سیم مسی
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
25×2
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری