برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم ارت 1x4 راد افشان سحر

  • سیم ارت 1x4 راد افشان سحر
  • سایز 4
  • افشان
  • هادی مسی
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
  • عایق PVC
1,133,000 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم ارت 1x4 راد افشان سحر

سیم ارت 1x4 راد افشان سحر از کیفیت بالایی برخوردار بوده و برای جلوگیری از نشتی جریان برق و خطر برق گرفتگی کاربرد دارد. سیم و کابل راد افشان سحر از برندهای مطرح در بازار داخلی می باشد که توانسته تا با تنوع بالای محصولات خود دست خریدار را باز گذاشته و همه این مدل ها در سایت لایت هوم موجود است. سیم ها در محیط های ساختمانی کاربردهای زیادی داشته و به جهت انتقال جریان برق می باشد که در سطح مقطع های متنوعی نیز تولید شده که هر کدام برای استفاده در محیط خاصی مورد نیاز است. از سیم ارت در وسایل برقی مانند ماشین لباسشویی، یخچال، پریز و وسایل آشپزخانه و بطور کلی هر وسیله برقی که احتمال نشتی جریان برق در آن زیاد است، بکار برده می شود.

سیم ارت 1x4 راد افشان سحر

ویژگی های سیم ارت راد افشان سحر

سیم ارت 1x4 راد افشان سحر دارای بدنه ای از جنس PVC می باشد که عایقی محکم در برابر خوردگی و پوسیدگی سیم بوده و همچنین مانع از انتقال جریان برق به بیرون می شود. سیم و کابل دارای هادی های متنوعی می باشد که این سیم از هادی مسی کلاس 5 در ساختار آن استفاده شده و در دسته سیم های افشان قرار دارد که دارای میزان مقاومت کم و خمش زیادی می باشد. برای تمام تجهیزات الکتریکی استفاده از سیم ارت نیاز بوده چرا که احتمال نشتی جریان برق در آنها وجود دارد و استفاده از سیم ارت به منظور انتقال این نشتی به زمین و یا چاه ارت است. در واقع بر اثر نشتی جریان و انتقال آن به سطح بیرونی وسایل، با تماس دست فرد، برق گرفتگی ایجاد می شود. نشتی جریان برق تحت تاثیر عوامل زیادی مانند پوسیدگی سطح عایق، له شدگی، لخت بودن قسمتی از رسانا، رطوبت و گرد و غبار ایجاد می شود و برای رفع این مشکل از سیم ارت استفاده شده که یک سر آن به دستگاه و سر دیگر سیم به زمین می باشد. این سیم از یک رشته به اندازه 4 میلی متر تشکیل شده و در اندازه های متنوع دیگری نیز می باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید سیم ارت 1x4 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت سیم ارت 1x4 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
سیم افشان
سایز سیم و کابل
4
انواع
قیمت
حلقه ای 1,133,000 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری