برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم ارت 1x6 راد افشان سحر

  • سیم ارت 1x6 راد افشان سحر
  • سایز 6
  • افشان
  • هادی مسی
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
  • عایق PVC
1,736,000 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم ارت 1x6 راد افشان سحر

سیم ارت 1x6 راد افشان سحر دارای قابلیت استفاده در وسایل مختلفی مانند ماشین لباسشویی، یخچال، پریز و وسایل آشپزخانه را داشته و بطور کلی هر وسیله برقی که احتمال نشتی جریان برق در آن زیاد است، از این سیم بکار برده می شود. سیم و کابل راد افشان سحر در تنوع بالایی از اندازه و مدل عرضه شده که همه آنها در سایت لایت هوم موجود بوده و شما می توانید برحسب نیاز خود هر کدام را انتخاب و خریداری نمایید. این سیم برای جلوگیری از نشتی جریان برق و خطر برق گرفتگی کاربرد داشته و در تنوع بالایی از سطح مقطع می باشد. سیم ها قابلیت استفاده در محیط های ساختمانی را داشته و جهت انتقال جریان برق می باشد که در سطح مقطع های متنوعی نیز تولید شده که هر کدام برای استفاده در محیط خاصی کاربرد دارد.

سیم ارت 1x6 راد افشان سحر

ویژگی های سیم ارت راد افشان سحر

سیم ارت 1x6 راد افشان سحر دارای قابلیت استفاده در تمامی دستگاه های الکتریکی را داشته و از یک رشته سیم به اندازه 6 میلی متر تشکیل شده است. سیم و کابل دارای بدنه ای از جنس PVC می باشد که عایقی محکم در برابر خوردگی و پوسیدگی بوده و از انتقال جریان برق به بیرون جلوگیری می کند. سیم ارت برای استفاده در تمامی تجهیزات الکتریکی مناسب بوده چون احتمال نشتی جریان برق در آنها وجود داشته و استفاده از سیم ارت به منظور انتقال این نشتی به زمین و یا چاه ارت می باشد. بر اثر این نشتی جریان و انتقال آن به سطح بیرونی وسایل صورت گرفته که با تماس فرد با آن، برق گرفتگی ایجاد می شود. نشتی جریان برق عوامل مختلفی داشته که از جمله آن پوسیدگی سطح عایق، له شدگی، لخت بودن قسمتی از رسانا، رطوبت و گرد و غبار می باشد و برای رفع این مشکل از سیم ارت استفاده شده که یک سر آن به دستگاه و سر دیگر سیم به زمین وصل می شود. این سیم از هادی مسی کلاس 5 در ساختار آن استفاده شده و در دسته سیم های افشان قرار گرفته است که دارای میزان مقاومت کم و خمش زیادی می باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید سیم ارت 1x6 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت سیم ارت 1x6 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
سیم افشان
سایز سیم و کابل
6
انواع
قیمت
حلقه ای 1,736,000 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری