برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم ارت 1x2.5 راد افشان سحر

  • سیم ارت 1x2.5 راد افشان سحر
  • سایز 2.5
  • افشان
  • هادی مسی
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
  • عایق PVC
680,000 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم ارت 1x2.5 راد افشان سحر

سیم ارت 1x2.5 راد افشان سحر دارای قابلیت استفاده در محیط های مختلف را داشته و به عنوان یک سیم کاربردی می باشد که تاثیر زیادی در جلوگیری از برق گرفتگی و نشتی جریان دارد. سیم و کابل راد افشان سحر از برندهای مطرح در کشور می باشد که توانسته تا با در نظر گرفتن کلیه نیازهای بازار داخلی، تمامی محصولات این صنعت را تامین نماید. از این سیم برای وسایل برقی مانند ماشین لباسشویی، یخچال، پریز و وسایل آشپزخانه و بطور کلی هر وسیله برقی که احتمال نشتی جریان برق در آن زیاد است، نیاز به داشتن سیم ارت دارد. سیم ها بطور کلی وسیله انتقال جریان الکتریکی می باشد و در واقع رسانای جریان در سیم بکار رفته است و در سطح مقطع های متنوعی عرضه می شود.

سیم ارت 1x2.5 راد افشان سحر

ویژگی های سیم ارت راد افشان سحر

سیم ارت 1x2.5 راد افشان سحر دارای هادی مسی کلاس 5 می باشد و در دسته سیم های افشان قرار داشته که میزان مقاومت کم و خمش زیادی دارد. سیم و کابل در اندازه های متنوعی عرضه شده که این سیم نیز از یک رشته سیم به اندازه 2.5 میلی متر تشکیل شده است. تمام تجهیزاتی که دارای جریان الکتریکی است، احتمال نشتی جریان برق در آن وجود دارد و استفاده از سیم ارت به منظور انتقال این نشتی به زمین و یا چاه ارت می باشد. در اثر نشتی جریان که به سطح بیرونی وسایل انتقال می یابد و بر اثر تماس دست افراد با آن، برق گرفتگی ایجاد می شود. نشتی جریان برق تحت تاثیر عوامل زیادی مانند پوسیدگی سطح عایق، له شدگی، لخت بودن قسمتی از رسانا، رطوبت و گرد و غبار ایجاد می شود و برای رفع این مشکل از سیم ارت استفاده شده که یک سر آن به دستگاه و سر دیگر سیم به زمین می باشد. این سیم دارای عایق محکمی بوده که از جنس PVC است و مانع از خوردگی و پوسیدگی بدنه شده و همچنین از انتقال جریان برق به بیرون جلوگیری می کند.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید سیم ارت 1x2.5 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت سیم ارت 1x2.5 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
سیم افشان
سایز سیم و کابل
2.5
انواع
قیمت
حلقه ای 680,000 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری