برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل شیلد دار 5x2.5 راد افشان سحر

تماس بگیرید
  • کابل شیلد دار 5x2.5 راد افشان سحر
  • سایز 2.5
  • شیلد دار
  • هادی مسی
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
  • عایق PVC
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل شیلد دار 5x2.5 راد افشان سحر

کابل شیلد دار 5x2.5 راد افشان سحر دارای هادی مسی با خلوص بالا می باشد که منجر به انتقال جریان برق درست می شود. سیم و کابل راد افشان سحر از برندهای مطرح در بازار داخلی می باشد که توانسته تا با تنوع بالای محصولات خود دست خریدار را در انتخابی راحت تر باز گذارد. این کابل در وسایل برقی و محیط های ساختمانی کاربرد داشته و دارای طول عمر زیادی می باشد. وجود شیلد در ساختار کابل باعث شده تا از ایجاد اختلال در عملکرد کابل جلوگیری شده و برای محیط هایی که دارای نویز است، مناسب می باشد.

کابل شیلد دار 5x2.5 راد افشان سحر

ویژگی های کابل شیلد دار راد افشان سحر

کابل شیلد دار 5x2.5 راد افشان سحر دارای 5 رشته سیم به اندازه هر کدام 2.5 میلی متر است. عایق بکار رفته شده در سیم و کابل از اهمیت زیادی برخوردار بوده که مانع از انتقال جریان برق به بیرون شده و همچنین از خوردگی و پوسیدگی بدنه نیز جلوگیری می کند و از جنس PVC بوده که یک پلیمر پلاستیکی است. هادی کابل از نوع افشان بوده که مس کلاس 5 می باشد و باعث شده تا میزان خمش کابل بالا رفته و از مقاومت کابل کم می کند و برای محیط هایی که کابل نیاز به انعطاف پذیری بیشتر دارد، بکار برده می شود. این هادی ها در عین حال آنیل شده بوده که فرآیند آنیل سازی باعث افزایش مقاومت و همچنین انعطاف پذیری کابل می شود. شیلد کابل مسی می باشد که بصورت بافته شده بوده و باعث شده تا با قرار گیری کابل در محیط هایی که دارای نویز است، از ایجاد اختلال در عملکرد کابل جلوگیری کند. از این کابل در زیر یا روی گچ، روی دیوارهای آجری، بتونی و محیط های خشک و مرطوب استفاده می شود و برای بکار گیری در بتون مسلح یا فشرده مناسب نمی باشد. محصولات راد افشان سحر دارای کیفیت بالایی بوده که منجر به افزایش طول عمر کابل می شود و خرید مقرون به صرفه ای را ایجاد می کند.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل شیلد دار 5x2.5 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت کابل شیلد دار 5x2.5 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
کابل شیلد دار
سایز سیم و کابل
2.5
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری