برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل شیلد دار 5x1.5 راد افشان سحر

تماس بگیرید
  • کابل شیلد دار 5x1.5 راد افشان سحر
  • سایز 1.5
  • شیلد دار
  • هادی مسی
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
  • عایق PVC
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل شیلد دار 5x1.5 راد افشان سحر

کابل شیلد دار 5x1.5 راد افشان سحر از سری کابل های مناسب در وسایل برقی و محیط های ساختمانی می باشد. سیم و کابل راد افشان سحر دارای کیفیت بالایی بوده و به همین دلیل طول عمر بیشتری نسبت به سایر کابل های موجود در بازار داخلی دارد. از این کابل به دلیل داشتن شیلد در محیط هایی که دارای نویز می باشد، استفاده شده و توانسته تا مانع از ایجاد اختلال در عملکرد کابل شود. هادی بکار رفته شده در کابل از نوع مسی بوده که خلوص بالایی داشته و به همین دلیل منجر به انتقال جریان برق به خوبی می شود.

کابل شیلد دار 5x1.5 راد افشان سحر

ویژگی های کابل شیلد دار راد افشان سحر

کابل شیلد دار 5x1.5 راد افشان سحر دارای بدنه ای مقاوم می باشد که از جنس PVC بوده و باعث شده تا از خوردگی و پوسیدگی کابل جلوگیری کرده و همچنین مانع از انتقال جریان برق به بیرون می شود. سیم و کابل دارای قابلیت استفاده در محیط های مختلف را داشته که از این کابل در زیر یا روی گچ، روی دیوارهای آجری، بتونی و محیط های خشک و مرطوب استفاده می شود و برای بکار گیری در بتون مسلح یا فشرده مناسب نمی باشد. نوع هادی بکار رفته شده در آن از مس کلاس 5 است که این هادی ها میزان خمش زیاد و مقاومت کمی داشته و برای استفاده در محیط هایی که نیاز به انعطاف پذیری بیشتری دارد، بکار برده می شود. شیلد بکار رفته شده در کابل مسی بوده که وجود این شیلد در محیط هایی که دارای نویز است، از ایجاد اختلال در عملکرد کابل جلوگیری کرده و باعث انتقال جریان به خوبی می شود. هادی کابل های راد افشان سحر آنیل شده بوده که فرآیند آنیل سازی منجر به بالا رفتن میزان مقاومت کابل و افزایش خمش آن می شود. این کابل دارای 5 رشته سیم به اندازه هر کدام 1.5 میلی متر است که در اندازه های متنوع دیگری نیز تولید شده و همگی در این سایت موجود می باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل شیلد دار 5x1.5 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت کابل شیلد دار 5x1.5 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
کابل شیلد دار
سایز سیم و کابل
1.5
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری