برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل شیلد دار 2x2.5 راد افشان سحر

تماس بگیرید
  • کابل شیلد دار 2x2.5 راد افشان سحر
  • سایز 2.5
  • شیلد دار
  • هادی مسی
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
  • عایق PVC
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل شیلد دار 2x2.5 راد افشان سحر

کابل شیلد دار 2x2.5 راد افشان سحر از سری کابل های با کیفیت بوده که به دلیل داشتن شیلد، برای محیط هایی که دارای نویز و اختلال می باشد، بکار برده می شود. سیم و کابل راد افشان سحر از برندهای مطرح در کشور می باشد که توانسته با تنوع بالای محصولات خود دست خریدار را در انتخابی راحت تر باز گذاشته و دارای طول عمر بالایی نیز می باشد. این کابل مناسب استفاده در محیط های ساختمانی و وسایل برقی است. هادی بکار رفته شده در آن مسی بوده که خلوص بالای مس باعث انتقال خوب داده ها می شود و از این کابل در تنوع بالایی از اندازه و تعداد سیم توزیع شده است.

کابل شیلد دار 2x2.5 راد افشان سحر

ویژگی های کابل شیلد دار راد افشان سحر

کابل شیلد دار 2x2.5 راد افشان سحر دارای قابلیت استفاده در محیط های مختلف را داشته و از آن در زیر یا روی گچ، روی دیوارهای آجری، بتونی و محیط های خشک و مرطوب استفاده شده و برای بکار گیری در بتون مسلح یا فشرده مناسب نمی باشد. سیم و کابل در اندازه های متنوعی عرضه می شود که این کابل دارای 2 رشته سیم به اندازه هر کدام 2.5 میلی متر می باشد و در اندازه های دیگری نیز عرضه شده که همگی در سایت لایت هوم موجود است. هادی بکار رفته شده در کابل آنیل شده بوده که فرآیند آنیل سازی منجر به بالا رفتن میزان خمش کابل و بیشتر شدن مقاومت آن می شود. عایق کابل از جنس PVC بوده که از خوردگی و پوسیدگی کابل جلوگیری کرده و مانع از انتقال جریان برق به بیرون می شود. توزیع کابل بصورت متری بوده و هادی بکار رفته شده در آن از مس کلاس 5 می باشد که میزان خمش کابل را زیاد و مقاومت آن را کم می کند و برای محیط هایی که نیاز به انعطاف پذیری بالایی دارد، بکار برده می شود. شیلد کابل از نوع مسی بوده و باعث شده تا از ایجاد نویز و اختلال بر روی کابل جلوگیری شود.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل شیلد دار 2x2.5 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت کابل شیلد دار 2x2.5 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
کابل شیلد دار
سایز سیم و کابل
2.5
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری