برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل شیلد دار 2x1.5 راد افشان سحر

تماس بگیرید
  • کابل شیلد دار 2x1.5 راد افشان سحر
  • سایز 1.5
  • شیلد دار
  • هادی مسی
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
  • عایق PVC
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل شیلد دار 2x1.5 راد افشان سحر

کابل شیلد دار 2x1.5 راد افشان سحر دارای قابلیت استفاده در محیط های مختلف را داشته و به دلیل داشتن شیلد مناسب بکارگیری در فضاهایی بوده که دارای نویز و اختلال می باشد. سیم و کابل راد افشان سحر دارای تنوع زیادی از مدل و اندازه می باشد که همگی در سایت لایت هوم موجود بوده و شما می توانید بسته به نیاز خود هر کدام این مدل ها را انتخاب و خریداری نمایید. این کابل دارای شیلد بوده که وجود شیلد در کابل باعث می شود که اطلاعات به خوبی منتقل شده و از ایجاد نویز جلوگیری نماید. از این کابل می توانید در محیط های ساختمانی و وسایل برقی به خوبی استفاده کنید.

کابل شیلد دار 2x1.5 راد افشان سحر

ویژگی های کابل شیلد دار راد افشان سحر

کابل شیلد دار 2x1.5 راد افشان سحر دارای هادی مسی آنیل شده می باشد که فرآیند آنیل سازی باعث شده تا میزان خمش کابل بیشتر و مقدار مقاومت آن نیز افزایش یابد. عایق بکار رفته شده در سیم و کابل اهمیت زیادی داشته چرا که باعث جلوگیری از خوردگی و پوسیدگی کابل شده و همچنین از انتقال جریان برق به بیرون نیز جلوگیری می کند. این کابل دارای 2 رشته سیم به اندازه هر کدام 1.5 میلی متر می باشد که در اندازه های متنوع دیگری نیز عرضه شده و همگی در سایت لایت هوم موجود است. این کابل بصورت متری توزیع شده و دارای هادی مسی کلاس 5 می باشد که از نوع افشان بوده و این هادی ها میزان خمش زیاد و مقاومت کمی داشته و برای محیط هایی که نیاز به انعطاف پذیری بالایی دارد، بکار برده می شود. شیلد بکار برده شده در کابل مسی بوده که از ایجاد نویز و اختلال بر عملکرد کابل جلوگیری کرده و دارای کیفیت بالایی می باشد. از این کابل ها در زیر یا روی گچ، روی دیوارهای آجری، بتونی و محیط های خشک و مرطوب استفاده می شود و برای بکار گیری در بتون مسلح یا فشرده مناسب نمی باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل شیلد دار 2x1.5 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت کابل شیلد دار 2x1.5 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
کابل شیلد دار
سایز سیم و کابل
1.5
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری