برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان 3x25 راد افشان سحر

تماس بگیرید
  • کابل افشان 3x25 راد افشان سحر
  • سایز 25
  • افشان
  • هادی مسی
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
  • عایق PVC
0 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان 3x25 راد افشان سحر

کابل افشان 3x25 راد افشان سحر دارای قابلیت استفاده در محیط هایی مانند مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، می باشد و کیفیت بالایی دارد. سیم و کابل راد افشان سحر دارای تنوع زیادی از اندازه و تعداد سیم بوده که همه این مدل ها در سایت لایت هوم قابل دسترس و خریداری می باشد. از این کابل بصورت متری عرضه می شود و در اندازه های کوچک تر می توانید در حلقه های 100 متری این کابل ها را خریداری نمایید. از این کابل در وسایل برقی و محیط های ساختمانی استفاده شده و کاربرد زیادی دارد. هادی این کابل ها از نوع مسی بوده که با خلوص بالایی می باشد و جریان برق از آن به راحتی عبور می کند.

کابل افشان 3x25 راد افشان سحر

ویژگی های کابل افشان راد افشان سحر

کابل افشان 3x25 راد افشان سحر همانطور که از نام کابل مشخص است دارای 3 رشته سیم به اندازه 25 میلی متر می باشد که در اندازه های متنوع دیگری نیز تولید شده و همه آنها در همین سایت قابل دسترس و خریداری است. هادی بکار رفته شده در سیم و کابل اهمیت زیادی داشته و در این کابل ها از مس کلاس 5 استفاده شده که میزان خمش کابل را زیاد و مقدار مقاومت کابل را کم می کند و برای محیط هایی که نیاز به انعطاف پذیری بالایی دارد، بکار برده می شود. جنس بدنه کابل از PVC بوده که یک پلیمر پلاستیکی می باشد و از کابل در مقابل خوردگی و پوسیدگی محافظت کرده و مانع از انتقال جریان برق به بیرون می شود. کابل افشان در زیر یا روی گچ، روی دیوارهای آجری، بتونی و محیط های خشک و مرطوب استفاده می شود و برای بکار گیری در بتون مسلح یا فشرده مناسب نمی باشد. هادی بکار رفته شده در کابل از مس کلاس 5 است که میزان خمش کابل را زیاد و مقدار مقاومت کابل را کم می کند و از آن در محیط هایی که نیاز به انعطاف پذیری بالا دارد، بکار برده می شود و علاوه بر آن این هادی ها آنیل شده بوده که فرآیند آنیل سازی منجر به انعطاف پذیری بیشتر کابل و همچنین افزایش مقاومت کابل می شود.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان 3x25 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت کابل افشان 3x25 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
کابل افشان
سایز سیم و کابل
25
انواع
قیمت
حلقه ای 0 تومان
متری 0 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری