برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان 4x0.75 راد افشان سحر

  • کابل افشان 4x0.75 راد افشان سحر
  • سایز 0.75
  • افشان
  • هادی مسی
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
  • عایق PVC
1,280,000 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان 4x0.75 راد افشان سحر

کابل افشان 4x0.75 راد افشان سحر از سری کابل های با کیفیت می باشد که دارای هادی مسی خلوص بالا بوده و می تواند جریان برق را به خوبی از خود عبور دهد. سیم و کابل راد افشان سحر از سری کابل های مطرح در کشور می باشد که توانسته تا کلیه نیازهای بازار داخلی را تامین کرده و به یکی از برندهای مطرح در این زمینه تبدیل شود. این کابل برای وسایل برقی و محیط های ساختمانی بکار برده شده و کیفیت بالایی دارد. بسته بندی آن بصورت حلقه های 100 متری می باشد که در اندازه های بزرگ تر بصورت متری می شود. از این کابل در مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، بکار برده می شود و کیفیت بالایی دارد.

کابل افشان 4x0.75 راد افشان سحر

ویژگی های کابل افشان راد افشان سحر

کابل افشان 4x0.75 راد افشان سحر همانطور که از نام آن مشخص است دارای 4 رشته سیم به اندازه هر کدام 0.75 میلی متر می باشد که در اندازه های متنوع دیگری نیز عرضه گشته و همگی در این سایت موجود است. عایق سیم و کابل اهمیت زیادی داشته و مانع از انتقال جریان برق به بیرون شده و همچنین از خوردگی و پوسیدگی کابل محافظت می کند که از جنس PVC می باشد. این کابل مناسب استفاده در زیر یا روی گچ، روی دیوارهای آجری، بتونی و محیط های خشک و مرطوب می باشد و برای بکار گیری در بتون مسلح یا فشرده مناسب نمی باشد. هادی کابل از نوع مس کلاس 5 است که میزان خمش زیاد و مقاومت کمی داشته و از این کابل ها در محیط هایی که دارای میزان انعطاف پذیری بالایی داشته، کاربرد دارد. هادی های آن آنیل شده می باشد که فرآیند آنیل سازی منجر به افزایش مقاومت کابل و همچنین بیشتر شدن میزان انعطاف پذیری کابل می شود. محصولات راد افشان سحر کیفیت بالایی داشته و دارای استاندارد ملی است که خرید مطمئنی را به همراه دارد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان 4x0.75 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت کابل افشان 4x0.75 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
کابل افشان
سایز سیم و کابل
0.75
انواع
قیمت
حلقه ای 1,280,000 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری