برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل مفتولی اشترانکوه سایز 2x4

  • کابل مفتولی 2x4 اشترانکوه
  • روکش PVC
  • سایز 4
  • هادی مسی 
  • کلاس 2
  • استاندارد ملی
25,284 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل مفتولی اشترانکوه سایز 2x4

کابل مفتولی اشترانکوه سایز 2x4 دارای هادی مسی بوده که این نوع هادی ها میزان مقاومت زیاد و خمش کمی داشته و برای محیط هایی که کابل نیاز به انعطاف پذیری زیاد ندارد، مناسب است. سیم و کابل اشترانکوه در تنوع بالایی از مدل و اندازه عرضه شده که همگی در سایت لایت هوم موجود می باشد. این کابل بصورت متری عرضه شده که بطور کلی کابل ها بصورت حلقه های 100 متری نیز توزیع می شوند که هردوی این مدل ها در سایت موجود است. از این کابل در مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، بکار برده می شود.

کابل مفتولی اشترانکوه سایز 2x4

ویژگی های کابل مفتولی اشترانکوه

کابل مفتولی اشترانکوه سایز 2x4 همانطور که از نام آن مشخص است دارای 2 رشته سیم به اندازه هر کدام 4 میلی متر می باشد که در تنوع بالایی از اندازه و تعداد سیم عرضه شده و همگی در این سایت قابل دسترس و خریداری است. جنس بدنه سیم و کابل اهمیت زیادی داشته که در این کابل ها از جنس PVC بوده که یک پلیمر پلاستیکی می باشد و باعث شده تا از خوردگی و پوسیدگی بدنه جلوگیری شده و مانع از انتقال جریان برق به بیرون شود. هادی بکار رفته شده در کابل های مفتولی از جنس مس کلاس 2 می باشد که میزان مقاومت زیاد و خمش کمی داشته و برای محیط هایی که نیاز به انعطاف پذیری زیاد ندارد، مناسب بوده و باعث شده تا در محیط هایی که کابل تحت فشار مکانیکی قرار می گیرد، بکار برده شود. این کابل مناسب استفاده در وسایل برقی و محیط های ساختمانی می باشد و قابلیت اتصال بین دو نقطه ای که فاقد اتصال کوتاه است، می باشد. هادی کابل های افشان از جنس مس کلاس 5 است که میزان خمش زیاد و مقاومت کمی را دارد و از این کابل ها نیز در وسایل برقی و محیط های ساختمانی بکار برده شده و در تنوع بالایی از اندازه و تعداد سیم می باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل مفتولی اشترانکوه سایز 2x4 و یا اطلاع از قیمت کابل مفتولی اشترانکوه سایز 2x4 با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
اشترانکوه
نوع سیم و کابل
کابل مفتولی
سایز سیم و کابل
4
انواع
قیمت
متری 25,284 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری