برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان اشترانکوه سایز 5x16

تماس بگیرید
  • کابل افشان 5x16 اشترانکوه
  • روکش PVC
  • سایز 16
  • هادی مسی 
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
230,202 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان اشترانکوه سایز 5x16

کابل افشان اشترانکوه سایز 5x16 از کیفیت بالایی برخوردار بوده که بصورت متری عرضه شده و در بسته بندی حلقه های 100 متری نیز موجود بوده که هردوی این مدل ها در سایت لایت هوم قابل دسترس و خریداری می باشد. سیم و کابل اشترانکوه در مدل ها و اندازه های متنوعی عرضه می شود که همگی همراه با استاندارد ملی بوده و به دلیل تنوع بالای محصولات خود توانسته تا به یکی از برندهای مطرح در کشور تبدیل شود. از این کابل در مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، بکار برده می شود. هادی بکار رفته شده در آن از نوع مسی بوده که میزان مقاومت کم و خمش زیادی داشته و در محیط های مختلف، بکار برده می شود.

کابل افشان اشترانکوه سایز 5x16

ویژگی های کابل افشان اشترانکوه

کابل افشان اشترانکوه سایز 5x16 دارای بدنه ای از جنس PVC است که یک پلیمر پلاستیکی بوده و باعث شده تا از خوردگی و پوسیدگی بدنه جلوگیری کرده و مانع از انتقال جریان برق به بیرون می شود. سیم و کابل دارای تنوع زیادی از اندازه و مدل می باشد و این کابل نیز از 5 رشته سیم به اندازه هر کدام 16 میلی متر است که در اندازه های متنوع دیگری نیز عرضه شده و همگی در سایت لایت هوم موجود می باشد. از این کابل می توانید در وسایل برقی و محیط های ساختمانی استفاده شده و قابلیت اتصال بین دو نقطه ای که فاقد اتصال کوتاه است، را دارد. هادی بکار رفته شده در آن از مس کلاس 5 می باشد که میزان خمش زیاد و مقاومت کمی داشته و در فضاهایی که نیاز به انعطاف پذیری بالا دارد، بکار برده می شود. بر خلاف آن کابل های مفتولی بوده که دارای میزان خمش کم و مقاومت بالایی است و برای محیط هایی کاربرد داشته که کابل تحت فشار مکانیکی قرار می گیرد و دارای هادی مس کلاس 2 است. این کابل ها مناسب استفاده در وسایل برقی و محیط های ساختمانی می باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان اشترانکوه سایز 5x16 و یا اطلاع از قیمت کابل افشان اشترانکوه سایز 5x16 با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
اشترانکوه
نوع سیم و کابل
کابل افشان
سایز سیم و کابل
16
انواع
قیمت
متری 230,202 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری