برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان اشترانکوه سایز 4x10

تماس بگیرید
  • کابل افشان 4x10 اشترانکوه
  • روکش PVC
  • سایز 10
  • هادی مسی 
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
117,012 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان اشترانکوه سایز 4x10

کابل افشان اشترانکوه سایز 4x10 از سری کابل های با کیفیت می باشد که برای استفاده در در مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، بکار برده می شود. سیم و کابل اشترانکوه دارای تنوع بالایی در اندازه و مدل می باشد که همه آنها در سایت لایت هوم موجود بوده و شما می توانید بر اساس نیاز خود هر کدام از آنها را انتخاب نمایید. از این کابل بصورت متری عرضه شده که در حلقه های 100 متری نیز در اندازه های کوچک تر تولید شده و همه این مدل ها در این سایت موجود است. نوع هادی بکار رفته شده در آن از جنس مسی بوده که میزان خمش زیاد و مقاومت کمی را داشته و قابل استفاده برای محیط های مختلف است.

کابل افشان اشترانکوه سایز 4x10

ویژگی های کابل افشان اشترانکوه

کابل افشان اشترانکوه سایز 4x10 دارای قابلیت استفاده در وسایل برقی و محیط های ساختمانی را داشته و کیفیت بالایی دارد. جنس بدنه سیم و کابل از اهمیت زیادی برخوردار است، چرا که مانع از انتقال جریان برق به بیرون شده و همچنین از خوردگی و پوسیدگی کابل جلوگیری می کند که از PVC می باشد. این کابل دارای 4 رشته به اندازه 10 میلی متر است که در اندازه های دیگری نیز تولید شده و همه آنها در سایت لایت هوم موجود می باشد. از این کابل ها در وسایل برقی و محیط های ساختمانی استفاده می شود و قابلیت اتصال بین دو نقطه ای که فاقد اتصال کوتاه است، را داشته و از کابل های پر کاربرد می باشد. نوع هادی بکار رفته شده در کابل های افشان از مس کلاس 5 می باشد که میزان خمش زیاد و مقاومت کمی داشته و در فضاهایی که کابل نیاز به انعطاف پذیری بالایی دارد، بکار برده می شود. کابل های مفتولی دارای هادی های مسی کلاس 2 می باشد که میزان خمش کم و مقاومت زیادی دارد و برای کابل هایی که کابل تحت فشار مکانیکی قرار می گیرد، بکار برده می شود.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان اشترانکوه سایز 4x10 و یا اطلاع از قیمت کابل افشان اشترانکوه سایز 4x10 با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
اشترانکوه
نوع سیم و کابل
کابل افشان
سایز سیم و کابل
10
انواع
قیمت
متری 117,012 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری