برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان اشترانکوه سایز 4x4

تماس بگیرید
  • کابل افشان 4x4 اشترانکوه
  • روکش PVC
  • سایز 4
  • هادی مسی 
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
4,851,000 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان اشترانکوه سایز 4x4

کابل افشان اشترانکوه سایز 4x4 از میزان خمش خوبی برخوردار بوده و جزو کابل های دارای انعطاف پذیری بالا است. سیم و کابل اشترانکوه دارای کیفیت بالایی بوده و توانسته تا به یکی از برندهای مطرح در این زمینه در کشور تبدیل شود. از این کابل ها در وسایل برقی و محیط های ساختمانی استفاده می شود. هادی بکار رفته شده در آن مسی بوده و میزان خمش زیاد و مقاومت کمی دارد که باعث شده تا در محیط های مختلف قابلیت استفاده داشته باشد. این کابل به راحتی در وسایل الکتریکی و فضاهای ساختمانی بکار برده شده و قابلیت اتصال بین دو نقطه ای که فاقد اتصال کوتاه است، را دارد.

کابل افشان اشترانکوه سایز 4x4

ویژگی های کابل افشان اشترانکوه

کابل افشان اشترانکوه سایز 4x4 دارای کیفیت بالایی بوده و بطور کلی محصولات اشترانکوه در تنوع زیادی عرضه شده که همگی در سایت لایت هوم قابل دسترس و خریداری است. سیم و کابل بصورت حلقه ای و متری عرضه شده که این مدل دارای حلقه های 100 متری می باشد و در اندازه های بالاتر بصورت متری عرضه می شود. بدنه کابل از جنس PVC می باشد که یک پلیمر پلاستیکی بوده و از خوردگی و پوسیدگی بدنه جلوگیری کرده و همچنین مانع از انتقال جریان برق به بیرون می شود. این کابل دارای 4 رشته سیم به اندازه هر کدام 4 میلی متر است که در اندازه های متنوع دیگری نیز عرضه شده که همگی در این سایت موجود می باشد. از این کابل در مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، استفاده می شود. هادی کابل های افشان از مس کلاس 5 می باشد که میزان خمش زیاد و مقاومت کمی دارد و در محیط هایی که کابل نیاز به انعطاف پذیری بالایی دارد، استفاده می شود. هادی کابل های مفتولی از مس کلاس 2 بوده که میزان خمش کم و مقاومت بالایی را داشته و در محیط هایی که کابل تحت فشار مکانیکی قرار می گیرد، کاربرد دارد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان اشترانکوه سایز 4x4 و یا اطلاع از قیمت کابل افشان اشترانکوه سایز 4x4 با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
اشترانکوه
نوع سیم و کابل
کابل افشان
سایز سیم و کابل
4
انواع
قیمت
حلقه ای 4,851,000 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری