برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان اشترانکوه سایز 4x1.5

تماس بگیرید
  • کابل افشان 4x1.5 اشترانکوه
  • روکش PVC
  • سایز 1.5
  • هادی مسی 
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
1,960,000 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان اشترانکوه سایز 4x1.5

کابل افشان اشترانکوه سایز 4x1.5 قابل استفاده در محیط های ساختمانی و وسایل برقی می باشد و در تنوع بالایی است. سیم و کابل اشترانکوه از برندهای با کیفیت و مطرح در کشور بوده که توانسته تا کلیه نیاز های بازار داخلی را تامین کرده و به یکی از تولید کنندگان مطرح در کشور تبدیل شود. هادی بکار رفته شده در آن از مس کلاس 5 بوده که میزان خمش زیاد و مقاومت کمی داشته و در محیط هایی که نیاز به انعطاف پذیری بالایی دارد بکار برده می شود. این کابل ها قابل استفاده در وسایل الکتریکی و فضاهای ساختمانی بوده و قابلیت اتصال بین دو نقطه ای که فاقد اتصال کوتاه است، می باشد.

کابل افشان اشترانکوه سایز 4x1.5

ویژگی های کابل افشان اشترانکوه

کابل افشان اشترانکوه سایز 4x1.5 بدنه ای با کیفیت و مقاوم را داشته که از جنس PVC است و می تواند مانع از انتقال جریان برق به بیرون شده و از خوردگی و پوسیدگی بدنه نیز جلوگیری می کند. سیم و کابل دارای اندازه ها و تعداد رشته های مختلفی است که این مدل از 4 رشته سیم به اندازه 1.5 میلی متر تشکیل شده که در اندازه های متنوع دیگری نیز تولید شده است. هادی بکار رفته شده در کابل از مس کلاس 5 می باشد که میزان خمش زیاد و مقاومت کمی داشته و در محیط هایی که نیاز به انعطاف پذیری بالایی دارد، استفاده می شود. این کابل بصورت حلقه های 100 متری عرضه شده که در اندازه های بالاتر بصورت متری نیز می باشد. از این کابل می توانید در فضاهای مانند مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، استفاده نمایید. محصولات اشترانکوه دارای کیفیت بالا و تنوع زیادی بوده که توانسته تا همه نیازهای این صنعت را به خوبی تامین نماید. کابل های مفتولی از هادی مسی کلاس 2 در ساختار آن استفاده شده که میزان خمش کم و مقاومت بالایی را به همراه دارد و برای محیط هایی که کابل تحت فشار مکانیکی قرار می گیرد، مناسب است.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان اشترانکوه سایز 4x1.5 و یا اطلاع از قیمت کابل افشان اشترانکوه سایز 4x1.5 با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
اشترانکوه
نوع سیم و کابل
کابل افشان
سایز سیم و کابل
1.5
انواع
قیمت
حلقه ای 1,960,000 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری